Vakion bonuskierros toi huimat potit Hyvinkäälle, Espooseen ja Jyväskylään

Sunnuntain (30/09) Vakiossa oli kohteina kotimaista jalkapalloa Veikkausliigasta, Ykkösestä ja Kakkosesta. Rivin ehdoton helmi, Veikkausliigan kärkikamppailu HJK–Haka, päättyi 3–3-tasapeliin. Vakioon toi lisämaustetta bonuskierros, jossa jokaiseen toteutuneeseen voittoluokkaan lisättiin 67 050 euroa lisärahaa. Täysosumien kesken jaettiin yhteensä noin 220 000 euron potti. 13 oikein -täysosumia löytyi lopulta kolme kappaletta. Jokainen kuittaa itselleen reilun 71 000 euron voiton. Kaikki kolme 13 oikein -riviä pelattiin Veikkauksen verkkopalvelussa. Onnelliset voittajat löytyvät Jyväskylästä, Espoosta ja Hyvinkäältä. LAUANTAIN VAKIOSTA 42 000 EUROA PARIKKALAAN Lauantain (30/09) Jalkapallovakiossa puolestaan löytyi yksi 13 oikein -osuma. Futistietäjä kuittaa osumallaan muhkean 42 000 euron voiton. Voitokas Vakio pelattiin Parikkalassa Akanpohjantien Seo-huoltoasemalla.