Vakioveikkauksen bonuskierros poiki 120 000 euroa Kuortaneelle ja Poriin

Lauantain vakiokierroksella (krs 40/09) jahdattiin bonuskertymää. Bonuskierros osoittautui erittäin haastavaksi. 13 oikein -tuloksia löytyi ainoastaan kaksi kappaletta Kuortaneelta ja Porista. Kuortaneen taidokas Vakio oli pelattu paikallisella Nesteellä ja Porin voittoa juhli Koivulan R-kioskilla rivinsä jättänyt vakioveikkaaja. Molemmille täysosumille rapsahti yli 121 000 euroa. VAKION SM-KISA PYÖRÄHTI KÄYNTIIN Viime viikolla veikkaus.fi:ssä käynnistyi myös perinteinen Vakion SM-kisa. SM-taistossa veikataan kuuden vakiokierroksen tulokset, joista lopullisissa tuloksissa huomioidaan pelaajan viiden parhaan kierroksen pisteet. Kisa kestää kierrokset 40-46. Pelimuotona on 64 rivin järjestelmäpeli. Kisaan osallistuminen on ilmaista eikä se edellytä rahapelaamista.