Vakioveikkauksen täysosumalla 120 000 euroa Hämeenlinnaan

Hämeenlinnassa rivinsä jättäneellä vakioveikkaajalla oli lauantaina syytä hymyyn, kun kierroksen ainoa 13 oikein -tulos osui kaupunkiin. Täysosuma täräytti Nummen R-kioskilla pelanneelle vakioveikkaajalle alavoittoineen reilut 120 000 euroa. VAKIOVEIKKAUKSESSA JAOSSA JOPA 400 000 EUROA Vakioveikkauksessa on kesän kunniaksi erikoistarjous. Jos 13 oikein -tuloksia löytyy enintään 10 kappaletta, täysosumalla saa vähintään 40 000 euroa. Mikäli täysosumia löytyy 10 kappaletta, jaetaan täysosuman veikanneille yhteensä 400 000 euroa. Täysosumille jaettava summa on tällöin jopa kolminkertainen normaalikierrokseen verrattuna. Vakioveikkaus siirtyy kesän ajaksi sunnuntaille tästä viikosta alkaen. Peliaika päätyy sunnuntaina kello 18.25. Lauantain peliaikaan siirrytään jälleen elokuussa, kun brittijalkapallo käynnistyy.