Vakioveikkauksessa neljä täysosumaa – 13 oikein -tuloksille 40 000 euroa

Sunnuntain (krs 29/09) vakiorivi osoittautui haastavaksi useiden tasapelien myötä. 13 kohteesta seitsemän päättyi tasatulokseen. Täysosumia päästiin maistelemaan lopulta neljällä eri paikkakunnalla. Voitokkaista 13 oikein -tuloksista yksi pelattiin Auran ABC:llä, toinen Sysmän R-kioskilla sekä kaksi muuta Veikkauksen nettipalvelussa. Toinen onnellisista nettivoittajista asuu pikkupaikkakunnalla Etelä-Savossa, toinen on urjalalainen. Auran ABC:llä pelinsä pelannut vakioveikkaaja kuittasi itselleen suurimman potin, kun kahisevaa tupsahti alavoittoinen reilut 45 000 euroa. Muille täysosumille 13 oikein -tulos toi noin 40 000 euroa. VAKION TÄYSOSUMIEN KESKEN JAOSSA 220 000 EUROA Sunnuntain (krs 30/09) Vakiossa täysosumien kesken on jaossa noin 220 000 euroa. Potti sisältää 67 050 euron bonuskertymän. Sama summa lisätään myös muihin toteutuviin voittoluokkiin.