Vakioveikkauksesta jysähti 150 000 euroa Kokemäelle

Lauantain (krs 35/09) Englannin Valioliiga- ja Mestaruussarja-aiheisessa Vakiossa nähtiin muutamia yllätyksiä. Kierroksen vaikeus näkyi myös tuloksissa, sillä täysosumia löytyi vain yksi kappale. Potti napsahti kokemäkeläiselle Veikkauksen nettipelaajalle, joka kuittasi 13 oikein -tuloksellaan alavoittojen kera yhteensä reilut 150 000 euroa. Haasteelliseksi Lauantain vakioveikkausrivin teki esimerkiksi Bristol City – Middlesbrough -ottelu, jossa Bristol City kaatoi Middlesbrough´n kotonaan lukemin 2–1. Kotivoitto oli melko suuri yllätys, sillä vain vajaa viidennes vakioveikkaajista osui oikeaan. Lue koko analyysi Veikkauksen Jälkipeli-sivuilta https://www.veikkaus.fi/info/urheilua/vakio/uutiset/elokuu_2009/2908_jalkipeli.html VAKIOVOITTAJILLE JAOSSA 200 000 EURON TAKUUPOTTI Lauantain (krs 36/09) Vakioveikkauksessa on reippaasti ylimääräistä jännitettävää, sillä 13 oikein -rivien kesken on jaossa muhkea 200 000 euron takuusumma. Samansuuruinen takuusumma on jaossa myös viikoilla 37-39. Ensi lauantaina Vakioveikkauksessa on maaottelukierros, joten peliaika päättyy poikkeuksellisesti kello 17.55.