Vakioveikkauksesta muhkeat 81 000 euroa Lappiin ja lähes 87 000 euroa Helsinkiin

Muutaman yllätyksen värittämä vakiokierros (13/2010) oli lauantaina erittäin tasainen, sillä lähes puolissa kohteissa jäätiin tasapeliin. Kierroksen ehkä suurin yllätys nähtiin Stadium of Lightilla, jossa Sunderland kaatoi Tottenhamin selvästi 3-1. Myös Crystal Palacen venyminen tasapeliin Middlesbrough’n vieraana oli veikkaajille paha rasti haistettavaksi. Haastavalla tasapelikierroksella täysosumia löytyi ainoastaan kaksi. 13 oikein -tulokset mätkähtivät Helsinkiin ja pienelle lappilaiselle paikkakunnalle. Helsinkiläinen vakiotietäjä kuittasi alavoittoineen muhkeat lähes 87 000 euroa. Onnekas rivi oli laitettu sisään Mannerheimintie 152:n R-kioskilla. Pelaaja oli käyttänyt Veikkaus-korttia, joten voitto napsahtaa suoraan tilille. Lappilainen urheiluässä oli pelannut veikkaus.fi:ssä vakiorivinsä, jolla napsahti alavoittoineen reilut 81 000 euroa.