Vakioveikkaus väläytti seitsemän täysosumaa

Lauantain Vakioveikkauksessa (kierros 48/09) ei koettu shokkituloksia, mutta muutaman suosikin juuttuminen tasapeliin nosti pottia mukavasti. 13 oikein -tuloksia löytyi vain seitsemän kappaletta, joten jokainen tositietäjä kuittasi oikealla rivillään reilut 21 000 euroa. Voitokkaat 13 oikein -tulokset osuivat Helsinkiin, Hyvinkäälle, Imatralle, Jyväskylään, pikkupaikkakunnalle Keski-Suomeen, Kotkaan ja Kuopioon. Kaikki täysosuman saalistaneet vakioveikkaajat olivat pelanneet voittorivinsä veikkaus.fi:ssä. JALKAPALLOMONIVEDOSSA JAHDATAAN YLI 130 000 EURON LISÄRAHAA Sunnuntaina (krs 49/09) jalkapallotietäjillä on jälleen iskun paikka, kun Moniveto 5:ssä on tarjolla 131 017 euroa ylimääräistä. Itsenäisyyspäivän Monivedon kohteena ovat Roma – Lazio, Athletic – Valencia ja Lille – Lyon.