Valioliiga palasi Vakioon – kierroksella kolme täysosumaa

Valioliiga palasi vakiokupongille lauantaina (krs 33/09). Kotivoitot olivat kierroksella vähissä, kun vain kolme isäntäjoukkuetta pääsi juhlimaan kotiyleisön edessä. Vierasvoitto nähtiin kaikkiaan seitsemässä kohteessa. 13 oikein -tuloksia löytyi kolme kappaletta. Suurimman potin nappasi Vaasan Prismassa rivinsä jättänyt vakioveikkaaja, joka pääsi nautiskelemaan jopa reilun 68 000 euron voitosta, kun täysosuman lisäksi riviin napsahti mukavat alavoitot. Kaksi muuta futistietäjää kuittaa itselleen noin 45 000 euron voitot. Toinen täysosumarivi oli pelattu Nakkilassa Kauppatien R-kioskilla, toinen oli oululaisen nettipelaajan käsialaa.