Veikkaus ja Nokia mobiiliyhteistyöhön: Veikkaus -widget saatavilla ilmaiseksi Ovi Kaupasta

Veikkaus ja Nokia aloittavat helmikuussa uudenlaisen yhteistyön tuomalla markkinoille Veikkauksen widget-sovelluksen Nokian matkapuhelimiin. Uusi Veikkaus-widget on ladattavissa ilmaiseksi Nokian Ovi Kaupasta aluksi kuuteen eri Nokian matkapuhelinmalliin*. Jatkossa palvelu laajenee kattamaan useita kymmeniä Nokian puhelinmalleja. Veikkaus-widgetin avulla matkapuhelimen käyttäjä voi tarkistaa Veikkauksen pelien tuoreimmat tulokset, siirtyä pelaamaan Veikkauksen pelejä mobiilipalveluun, osallistua Veikkaus-kortin numeron avulla asiakasetuarvontoihin ja seurata tuoreimpia urheilu-uutisia. Widget tulee markkinoille Vancouverin olympialaisten aikana, joten kisojen ajan palvelun käyttäjät voivat seurata Suomen Tietotoimiston tuottamia kisauutisia suoraan matkapuhelimestaan. - Veikkaus on yksi Suomen suosituimmista verkkopalveluista ja haluamme olla sitä myös mobiilikanavassa. Meille on tärkeätä tarjota asiakkaille monipuolisesti palveluita eri kanavissa. Siksi halusimme tuotteistaa Veikkaus-widgetin asiakkaillemme. Tässä työssä meitä auttoi helsinkiläinen digitaalisen median suunnittelutoimisto Valve, Veikkauksen digitaalisten kanavien johtaja Kimmo Tolonen kertoo. - Nokian tavoitteena on tuoda Ovi Kauppaan suomalaisille kuluttajille ajankohtaisia ja merkityksellisiä palveluita, ja nyt julkistamamme palvelu Veikkauksen kanssa on tästä paras mahdollinen esimerkki, Nokian Suomen myyntijohtaja Mauri Pietikäinen toteaa. *Lisätietoja toimittajille: Sovelluksen voi ladata puhelimeen osoitteesta http://store.ovi.com/content/26390. Veikkaus –widget toimii nyt kuudessa Nokian puhelinmallissa, jotka ovat Nokia 5230, Nokia 5235, Nokia 5530, Nokia N97, Nokia N97 Mini ja Nokia X6. Lisätietoja tiedotusvälineille: Veikkaus: Johtaja Kimmo Tolonen, Digitaaliset kanavat Puh. 020 750 6030 www.veikkaus.fi Nokia: Viestintä Puh. 07180 34900 Sähköposti: press.services@nokia.com www.nokia.fi www.nokia.com