Veikkausliigan Monivedosta meheviä voittoja ympäri Suomen

Keskiviikon Monivedossa (krs 27/09) puntaroitiin Veikkausliigan otteluita. Maaleja nähtiin runsaasti ja kerroin kipusi 100 000:n paremmalle puolelle. Reilun 21 000 euron voittoja meni jakoon seitsemän kappaletta. Vaasassa nähtiin peräti seitsemän maalia, kun HJK haki 4-3 vierasvoiton VPS:stä. Monivedossa tulosyhdistelmä VPS – HJK 3-4, RoPS – JJK 2-1, TamU – FC Inter 3-2 antoi kertoimeksi 107 521,10. 21 000 euron voitot osuivat Hämeenlinnaan, Jyväskylään, Joutsaan, Kurikkaan, Somerolle, Vaasaan ja Vantaalle. Jyväskylän voitto oli pelattu Vaajakosken R-kioskilla, Joutsan peli Grilli-Kahvio Tikanderissa, Someron voitto paikallisella R-kioskilla ja Kurikan osuma Jurvan R-kioskilla. Hämeenlinnan voittoa tuuletettiin kahden hengen porukalla K-market Liikenne Idänpäässä. Vaasan ja Vantaan voittorivit pelattiin Veikkauksen nettipelipalvelussa.