Viikonlopun suurimmat kenovoitot itään

Viikonlopun kenoarvontojen (krs 29/09) suurimmat voitot osuivat itärajan lähelle. Sunnuntaina 9-tason Keno toi 50 000 euron voiton Imatralla, Sienimäen Siwassa pelattuun riviin. Savonlinnan Shellillä jätettyyn riviin tärähti perjantaina meneillään olevien Oopperajuhlien kunniaksi 25 000 euron kenovoitto. IMATRA MAAKUNNAN AHKERIN KENOKUNTA Imatralla satsattiin alkuvuonna (krs 1–26/09) Kenoon 50 euroa asukasta kohden, mikä tekee Imatrasta Etelä-Karjalan maakunnan ahkerimman kenokunnan. Keskimäärin Etelä-Karjalassa sijoitettiin Kenoon 34 euroa per asukas. Savonlinna puolestaan oli alkuvuonna Etelä-Savon maakunnan toiseksi ahkerin kenokunta, sillä Kenoon panostettiin 45 euroa asukasta kohden. Maakunnan ahkerin kenokunta oli Pertunmaa 59 euron asukaskohtaisella kenopanostuksella. Keskimäärin maakunnassa pelattiin Kenoa 40 eurolla per asukas.