Viking Loton täysosuma Sotkamoon

Viking Loton arvonnassa löytyi keskiviikkona (krs 24/09) vain yksi täysosuma. Runsaan 590 000 euron voittopottiin oikeuttava rivi oli pelattu Sotkamon Shell-huoltoasemalla. Suomalaisten onni Viking Lotossa jatkuu, sillä Sotkamon kuusi oikein -tulos oli jo kahdeksas Viking Loton sinivalkoinen täysosuma tänä vuonna. Viimeksi täysosumaa juhlittiin Turussa viime viikolla (krs 23/09). PLUSSAT TOIVAT LISÄMAUSTETTA VIKING LOTTOON Keskiviikkona Viking Lotossa oli ensimmäistä kertaa mahdollista voittaa myös VikingPlussassa eli Viking Loton Lisävoittoluokissa. Esimerkiksi 3+2 oikein -tuloksen saaneet VikingPlussan pelaajat nettosivat 3 oikein -voittonsa lisäksi mukavan 277,70 euron plussavoiton.