Viking Loton täysosuma Suomen Turkuun – voitto-osuus reilut 1,25 miljoonaa euroa

Keskiviikon Viking Lotto -arvonnassa (krs 23/2009) löytyi yksi täysosuma, ja mikä hienointa, kuusi oikein -rivi löytyi Suomen Turusta. Täysosumalla onnekas Viking Loton pelaaja nettoaa alavoittoineen reilut 1,25 miljoonaa euroa. Voitokas Viking Loton kuusi oikein -tulos oli pelattu Turussa Kellonsoittajankadun R-kioskissa. Kuusi oikein -tulos oli seitsemäs Viking Loton sinivalkoinen täysosuma tänä vuonna. Viimeksi täysosumaa juhlittiin Helsingissä kierroksella 17. VEIKKAUS-KORTTI KORVAA VOITOT TILILLE -LIPUKKEEN Paperinen Voitot tilille -lipuke siirtyy ensi viikolla historiaan. Tilille pelaaminen onnistuu tulevaisuudessa vain Veikkaus-kortilla, joka tarjoaa Voitot tilille -lipuketta helpomman ja kestävämmän vaihtoehdon voitonmaksun varmistamiselle. Lisäksi Veikkaus-kortti -asiakkaille on tarjolla monenlaisia asiakasetuja: Kuukausi- ja Viikkoarvonnat sekä Ilmais- ja Alennusedut. Kuukausiarvonnoissa ovat mukana kaikki Veikkaus-kortin haltijat automaattisesti. Viikkoarvontoihin voi ilmoittautua Veikkaus-kortin numerolla joko netissä tai tekstiviestillä viikoittain. Veikkaus-kortti -asiakkaat saavat Alennus- ja Ilmaisetuja tapahtumiin ja paikkoihin, jotka saavat tai ovat saaneet veikkausvoittovaroja tai ovat Veikkauksen yhteistyökumppaneita. Kesäkuun Kuukausiarvonnassa arvotaan viisi kappaletta avec-lippuja Veikkauksen Kultaisten lippujen tapahtumaan Yleisurheilun MM-kisoihin Berliiniin. Ilmaisen Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki täysi-ikäiset Veikkauksen asiakkaat. Veikkaus-kortti on käytössä jo yli 580 000 suomalaisella.