Hallintoneuvosto valitsi kolme uutta jäsentä Veritaksen hallitukseen

Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto on syyskokouksessaan 24. marraskuuta 2017 valinnut uusiksi varsinaisiksi hallituksen jäseniksi talousjohtaja Stefan Kapténsin, johtaja Annika Rönni-Sällisen (SAK) sekä varapuheenjohtaja Christel Tjederin (Akava).

Toimitusjohtaja Markus Jussila ja edunvalvontajohtaja Lotta Savinko (AKAVA) jättävät hallituksen vuodenvaihteessa. Lakimies Minna Tanska (SAK) on jo jättänyt hallituksen siirryttyään uusiin tehtäviin.

Veritas Eläkevakuutuksen hallitukseen vuonna 2018 kuuluvat

hallintojohtaja Ulla Achrén
toimitusjohtaja Kaj-Gustaf Bergh (EK)
talousjohtaja Stefan Kapténs
varainhoitaja Henrik Karlsson
yrittäjä Timo Ketonen
konsernijohtaja Hannu Louhi (EK)
toimitusjohtaja Stefan Mutanen
johtaja Annika Rönni-Sällinen (SAK)
pääekonomisti Ralf Sund (STTK)
toimitusjohtaja Lasse Svens
asiantuntija Antti Tanskanen
varapuheenjohtaja Christel Tjeder (Akava)

Hallituksen varajäseninä jatkavat asiantuntija Piia Alvesalo (EK) ja johtaja Jörgen Grandell. Uutena varajäsenenä aloittaa johtaja Hannu Jouhki (SAK). Hallituksen puheenjohtaja valitaan hallituksen järjestäytymiskokouksessa tammikuussa.

Kauppaneuvos Peter Boström valittiin jatkamaan hallintoneuvoston puheenjohtajana ja elinkeinopoliittinen asiantuntija Leila Kurki (STTK) varapuheenjohtajana.

Hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan myös nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäsenet vuodeksi 2018. Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajana jatkaa hallintoneuvoston puheenjohtaja, kauppaneuvos Peter Boström. Hallintoneuvoston varapuheenjohtaja, työvoimapoliittinen asiantuntija Leila Kurki (STTK) ja toimitusjohtaja Tuomas Pere (EK) jatkavat valiokunnan jäseninä. Varajäseninä toimivat tiedottaja Susanne Paetau (STTK) ja toimitusjohtaja Harry Serlo (EK).

Toimitusjohtaja Carl Pettersson, puh. 010 550 1600
Johtaja, yhtiölakimies Piia Vuoti, puh.  010 5501 610, 044 577 0403

Markkinointiviestintäpäällikkö Katja Hautoniemi, puh. 010 5501 663, 045 636 6046

Veritas Eläkevakuutus on työeläkevakuuttamisen kokenut ammattilainen. Toimintamme perustuu henkilökohtaiseen yhteydenpitoon ja ensiluokkaiseen palveluun, ja tavoitteemme on olla pienen ja keskisuuren yrityksen ja yrittäjän paras työeläkekumppani. Lisää meistä osoitteessa veritas.fi.