Minna Tanska Veritaksen hallitukseen

Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto on syyskokouksessaan 25. marraskuuta 2016 valinnut lakimies Minna Tanskan (SAK) uudeksi jäseneksi yhtiön hallitukseen. Pääekonomisti Olli Koski (SAK) jättää hallituksen vuodenvaihteessa siirtyessään uusiin tehtäviin.

Veritas Eläkevakuutuksen hallitukseen vuonna 2017 kuuluvat

hallintojohtaja Ulla Achrén
toimitusjohtaja Kaj-Gustaf Bergh (EK)
toimitusjohtaja Markus Jussila
varainhoitaja Henrik Karlsson
yrittäjä Timo Ketonen
konsernijohtaja Hannu Louhi (EK)
toimitusjohtaja Stefan Mutanen
edunvalvontajohtaja Lotta Savinko (AKAVA)
pääekonomisti Ralf Sund (STTK)
kauppat. maisteri Lasse Svens
lakimies Minna Tanska (SAK)
asiantuntija Antti Tanskanen

Hallituksen varajäseninä jatkavat Pia Alvesalo (EK) ja Jörgen Grandell. Annika Rönni-Sällinen (SAK) valittiin varajäseneksi Joonas Rahkolan (SAK) tilalle. Hallituksen puheenjohtaja valitaan hallituksen järjestäytymiskokouksessa tammikuussa.

Kauppaneuvos Peter Boström valittiin jatkamaan hallintoneuvoston puheenjohtajana ja elinkeinopoliittinen asiantuntija Leila Kurki (STTK) varapuheenjohtajana.

Hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan myös nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäsenet vuodeksi 2017. Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajana jatkaa hallintoneuvoston puheenjohtaja, kauppaneuvos Peter Boström. Hallintoneuvoston varapuheenjohtaja, työvoimapoliittinen asiantuntija Leila Kurki (STTK) ja toimitusjohtaja Tuomas Pere (EK) jatkavat valiokunnan jäseninä. Kurjen varajäsenenä toimii ekonomisti Erkki Laukkanen (SAK) ja Peren varajäsenenä toimitusjohtaja Harry Serlo (EK).

Toimitusjohtaja Jan-Erik Stenman, puh. 010 5501 600, 050 343 2299
Yhtiölakimies Kaisa Forsström, puh. 010 5501 785, 050 585 8228

Markkinointiviestintäpäällikkö Katja Hautoniemi, puh. 010 5501 663, 045 636 6046

Veritas Eläkevakuutus on työeläkevakuuttamisen kokenut ammattilainen. Toimintamme perustuu henkilökohtaiseen yhteydenpitoon ja ensiluokkaiseen palveluun, ja tavoitteemme on olla pienen ja keskisuuren yrityksen ja yrittäjän paras työeläkekumppani. Lisää meistä osoitteessa veritas.fi.