Stefan Mutanen jatkaa Veritaksen hallituksen puheenjohtajana

Toimitusjohtaja Stefan Mutanen jatkaa Veritas Eläkevakuutuksen hallituksen puheenjohtajana myös vuonna 2017. Varapuheenjohtajana jatkaa pääekonomisti Ralf Sund (STTK).

Hallitus nimitti kokouksessaan jäsenet sijoitus- ja riskivaliokuntaan, nimitys- ja palkitsemisvaliokuntaan sekä tarkastusvaliokuntaan.

Toimitusjohtaja Lasse Svens johtaa puhetta sijoitus- ja riskivaliokunnassa. Valiokunnan muut jäsenet ovat Stefan Mutanen, toimitusjohtaja Kaj-Gustaf Bergh (EK) ja lakimies Minna Tanska (SAK).

Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan jäsenet Stefan Mutanen, Ralf Sund, Lasse Svens sekä asiantuntija Antti Tanskanen (EK) jatkavat toimessa. Mutanen toimii molempien valiokuntien puheenjohtajana.

Veritaksen hallituksen laajempi esittely löytyy osoitteesta www.veritas.fi.

Toimitusjohtaja Jan-Erik Stenman, puh. 010 5501 600, 050 343 2299
Yhtiölakimies Kaisa Forsström, puh. 010 5501 785, 050 585 8228

Markkinointiviestintäpäällikkö Katja Hautoniemi, puh. 010 5501 663, 045 636 6046

Veritas Eläkevakuutus on työeläkevakuutusten ammattilainen. Meillä on kokemusta lakisääteisten eläkevakuutusten hoidosta jo vuodesta 1962, jolloin työeläkkeitä koskeva laki tuli voimaan. Veritas Eläkevakuutus tarjoaa henkilökohtaista, ammattitaitoista ja kokonaisvaltaista palvelua työeläkkeisiin ja työhyvinvointiin liittyvissä asioissa. Lisätietoa Veritas Eläkevakuutuksesta osoitteessa www.veritas.fi.