Eläkkeiden verot ja ostovoima 2004 tutkittu

Toimituksille tiedoksi Eläkkeiden verot ja ostovoima 2004 tutkittu Tiistaina 4. toukokuuta 2004 julkistetaan Veronmaksajain Keskusliiton ekonomisti Jenni Oksasen tutkimus "Eläkkeet, verot ja ostovoima". Tutkimus on julkaisuvapaa tiistaina kello 9.00. Tutkimus sisältää esimerkkilaskelmia eläketulon verotuksesta ja nettoeläkkeen ostovoiman kehityksestä vuosina 1991-2004. Mihin suuntaan eläkeläisten verot ja tulot ovat kehittyneet vuonna 2004? Tutkimuksesta ei järjestetä erillistä tiedotustilaisuutta. Tutkimusta koskeva tiedote ja koko tutkimus ovat tiistaiaamuna poimittavissa Veronmaksajien verkkosivuilta osoitteesta www.veronmaksajat.fi. Lisätiedot: ekonomisti Jenni Oksanen, (09) 6188 7327, jenni.oksanen@veronmaksajat.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/03/20040503BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/03/20040503BIT00280/wkr0002.pdf