Veronmaksajat lisäisi pitkäaikaissäästämisen vaihtoehtoja

Veronmaksajain Keskusliitto tukee lausunnossaan yksilöllisen eläkesäästämisen vaihtoehtojen monipuolistamista niin, että nykyisten vakuutusmuotoisten tuotteiden rinnalle saataisiin muita säästämistuotteita samoin verotuksellisin ehdoin. Veronmaksajat on antanut lausunnon valtiovarainministeriön luonnoksesta hallituksen esitykseksi pitkäaikaissäästämisen verotuksen uudistamista koskevaksi lainsäädännöksi. Veronmaksajien mukaan säästäjän mahdollisuudet kilpailuttaa säästötuotteiden tarjoajia paranisivat olennaisesti, samoin edellytykset löytää tuotteiden laajenevasta kirjosta juuri omiin yksilöllisiin tarpeisiin parhaiten sopiva vaihtoehto. Lisätiedot Toimitusjohtaja Teemu Lehtinen, gsm 0400 414 652 www.veronmaksajat.fi

Avainsanat: