Veronmaksajien neuvontakiertue käynnistyy: Veroilmoitusvinkkejä tarjolla ympäri Suomen

Veronmaksajain Keskusliitto järjestää kevättalvella ympäri Suomea ulottuvan neuvontakiertueen, jossa annetaan vinkkejä esitäytetyn veroilmoituksen tarkistamiseen ja täydentämiseen. ”Jalkautumalla eri puolille maata haluamme tehdä uutta veroilmoitusta koskevan tiedon saamisen mahdollisimman helpoksi”, Veronmaksajien lakiasiain johtaja Vesa Korpela korostaa. ”Kiertueen tilaisuudet ovat ilmaisia ja kaikille avoimia. Ne tarjoavatkin hyvän mahdollisuuden esittää mieltä askarruttavia kysymyksiä asiantuntijoille”, Korpela jatkaa. Kaikissa neuvontilaisuuksissa on mukana Veronmaksajien lakimies, joka esittelee uudistunutta veroilmoituskäytäntöä ja esitäytettyä veroilmoitusta. Myös verotoimiston edustaja on useilla paikkakunnilla mukana. Kiertue käynnistyy Imatralta 21.2. Seuraavina ovat vuorossa Kuopio 27.2, Tornio 27.2, Kemijärvi 28.2, Rovaniemi 1.3, Kouvola 14.3, Salo 14.3, Hämeenlinna 15.3, Kotka 15.3, Seinäjoki 15.3, Oulu 15.3, Vaasa 16.3, Joensuu 16.3, Iisalmi 20.3, Helsinki 21.3, Porvoo 21.3, Lahti 23.3, Lappeenranta 23.3, Rauma 23.3, Nummela 23.3, Vantaa 27.3, Savonlinna 28.3, Alajärvi 30.3, Jyväskylä 30.3, Pieksämäki 4.4, Tampere 11.4, Pori 11.4, Kuru 12.4, Urjala 13.4, Parkano 26.4, Järvenpää 27.4 sekä Turku 27.4. Tarkemmat tiedot tilaisuuksista löytyvät Veronmaksajien verkkosivuilta osoitteesta www.veronmaksajat.fi. Kiertue täydentyy kevättalven kuluessa uusilla paikkakunnilla, joten ajantasaisin lista löytyy aina verkosta. Veronmaksajain Keskusliitto (Veronmaksajat) on kansalaisten ja yhteisöjen riippumaton järjestö, jolla on 193 000 jäsentä. Järjestön tavoitteena on kohtuullinen ja oikeudenmukainen verotus, ja se auttaa ja neuvoo suomalaisia kaikissa verotukseen liittyvissä elämäntilanteissa. Lisätietoja: lakiasiain johtaja Vesa Korpela, Veronmaksajat, puh. (09) 6188 7302, gsm 0400 414 025 tiedottaja Leena Kurkinen, Veronmaksajat, puh. (09) 6188 7352