Veronmaksajien Vero 2004 -tapahtuma 21.1. klo 9-19 ja 22.1. klo 9-17 Helsingin Marina Congress Centerissä - VEROT, SIJOI

Tapahtumakalenterit viikko 4/2004, menolistat 21.1.2004 Viikkolista viikko 4/2004: Veronmaksajien Vero 2004 -tapahtuma 21.1. klo 9-19 ja 22.1. klo 9-17 Helsingin Marina Congress Centerissä VEROT, SIJOITTAMINEN JA KODIN TALOUS Verotuksen, talouden ja sijoittamisen messutapahtuma Vero 2004 järjestetään Helsingin Katajanokalla, Marina Congress Centerissä (Katajanokanlaituri 6) 21.- 22.1.2004 klo 9 alkaen. Tarjolla on monipuolista tietoa hyvästä taloudenhoidosta kiinnostuneille yksityishenkilöille, kotitalouksille ja yrittäjille. "Kodin ja perheen talousillassa" 21.1 klo 15-19 tiivis kodin rahapaketti: asunnot, autot, lahjat, perinnöt, mökit ja metsät, remontit ja viikkosiivoojat... Tapahtumassa ovat mukana Veronmaksajien parhaat asiantuntijat sekä yli 50 näytteilleasettajaa ja tietoiskujen esittäjää rahastoyhtiöistä, pankeista, vakuutusyhtiöistä, palvelujärjestöistä, kuluttaja- ja veroviranomaisista. Ohjelma ja aikataulut osoitteessa www.veromessut.fi. Samassa osoitteessa voi ennakkorekisteröityä ja tulostaa itselleen sisäänpääsyyn oikeuttavan kutsukortin. Tapahtuman järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. päivälista 21.1.2004 Talous- ja veropolitiikan päälinjat Pääministeri Matti Vanhanen, valtiovarainministeriön ylijohtaja Lasse Arvela ja Veronmaksajien toimitusjohtaja Teemu Lehtinen puhuvat Vero 2004 -tapahtuman avajaisissa 21.1.2004 klo 10-11. Kaksipäiväisen Veronmaksajien Vero 2004 -tapahtuman (21.-22.1) järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. Paikka on Marina Congress Center Helsingin Katajanokalla. Lisätiedot: www.veromessut.fi. päivälista 22.1.2004 Säästäjän ja sijoittajan vuosi 2004 Kotitalouksien sijoitus- ja säästömahdollisuuksista vuonna 2004 puhutaan Taloustaito -lehden sijoitusfoorumissa torstaina 22.1.2004 klo 11-12. Aiheesta alustavat pääekonomisti Jari Järvinen Tapiola-ryhmästä, toimitusjohtaja Risto Murto Opstock Oy:stä, pääanalyytikko Jussi Hyöty FIMistä ja päätoimittaja Eljas Repo Arvopaperista. Foorumi on osa kaksipäiväistä Veronmaksajien Vero 2004 -tapahtumaa (21.-22.1), jonka järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. Paikka on Marina Congress Center Helsingin Katajanokalla. Lisätiedot: www.veromessut.fi. Lisätiedot: viestintäjohtaja Antti Marttinen, Veronmaksajat, p. (09) 6188 7301, antti.marttinen@veronmaksajat.fi www.veronmaksajat.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/15/20040115BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/15/20040115BIT00150/wkr0002.pdf