VEROT, SIJOITTAMINEN JA KODIN TALOUS

Tapahtumakalenterit viikko 3/2003, menolistat 15.1.2003 ja 16.1.2003 Viikkolista viikko 3/2003: Veronmaksajien Vero 2003 -tapahtuma 15.1. klo 9-19 ja 16.1. klo 9-17 Helsingin Marina Congress Centerissä VEROT, SIJOITTAMINEN JA KODIN TALOUS Verotuksen, talouden ja sijoittamisen messutapahtuma Vero 2003 järjestetään Helsingin Katajanokalla, Marina Congress Centerissä (Katajanokanlaituri 6) 15.-16.1.2003 klo 9 alkaen. Tarjolla on monipuolista tietoa hyvästä taloudenhoidosta kiinnostuneille yksityishenkilöille, kotitalouksille ja yrittäjille. "Kodin ja perheen talousillassa" 15.1 klo 15-19 tiivis kodin rahapaketti: asunnot, autot, lahjat, perinnöt, remontit ja viikkosiivoojat... Tapahtumassa ovat mukana Veronmaksajien parhaat asiantuntijat sekä yli 50 näytteilleasettajaa ja tietoiskujen esittäjää rahastoyhtiöistä, pankeista, vakuutusyhtiöistä, palvelujärjestöistä, kuluttaja- ja veroviranomaisista. Ohjelma, aikataulut ja ennakkorekisteröityminen osoitteessa www.veronmaksajat.fi. Sisäänpääsy kutsukortilla tai maksamalla ovella 17 euroa. Tapahtuman järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. päivälista 15.1.2003 Verot ja julkinen talous ensi vaalikaudella Kolmen suurimman puolueen puheenjohtajat; pääministeri Paavo Lipponen (sd), sisäasiainministeri Ville Itälä (kok) ja puheenjohtaja Anneli Jäätteenmäki (kesk) ottelevat verotuksen suunnasta ensi vaalikaudella paneelikeskustelussa keskiviikkona 15.1.2003 klo 10-11. Puhetta johtaa toimittaja Peter Nyman. Keskustelu on osa kaksipäiväistä Veronmaksajien Vero 2003 -tapahtumaa (15-16.1.), jonka järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. Paikka on Marina Congress Center Helsingin Katajanokalla. Lisätiedot: www.veronmaksajat.fi. päivälista 16.1.2003 Säästäjän ja sijoittajan vuosi 2003 Kotitalouksien sijoitus- ja säästömahdollisuuksista keskustellaan Taloustaito -lehden sijoitusfoorumissa torstaina 16.1.2003 klo 11-12. Mukana keskustelussa ovat sijoitusjohtaja Kirsi Hokka, yliaktuaari Pertti Kangassalo, pääekonomisti Timo Lindholm, aluejohtaja Riitta Pyhälä sekä pääanalyytikko Erkki Vesola. Keskustelu on osa kaksipäiväistä Veronmaksajien Vero 2003 -tapahtumaa (15-16.1), jonka järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. Paikka on Marina Congress Center Helsingin Katajanokalla. Lisätiedot: www.veronmaksajat.fi. Lisätiedot: viestintäjohtaja Antti Marttinen, Veronmaksajat, p. (09) 6188 7301, antti.marttinen@veronmaksajat.fi www.veronmaksajat.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/08/20030108BIT00490/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/08/20030108BIT00490/wkr0002.pdf