Videotoimisto Videolle reagoi nykyisen mediakentän haasteisiin ja kasvatti liikevaihtoaan 102 %

Report this content

Videosisältöjen kysyntä on kasvanut räjähdysmäisesti ja samalla odotukset videotuottajia kohtaan ovat muuttuneet vaativammiksi. Sisältöjen halutaan olevan ajankohtaisia, oikein kohdennettuja ja laadukkaasti tuotettuja. Eri osaajien tietotaitoa ja yhteistyötä vaaditaan videosisällön suunnittelussa sekä toteutuksessa usein enemmän kuin monien muiden sisältöjen kohdalla. Tuloksekkaalta tiimiltä vaaditaan videotuotannon teknisen osaamisen lisäksi kykyä luovaan suunnitteluun, bisnesymmärrystä sekä markkinoinnin ja viestinnän osaamista.

Videolle lähti rakentamaan yritystä, joka pystyy vastaamaan aiempaa nopeampaan sisällöntuotantosykliin, lopputuloksen laadusta tinkimättä. Yrityksen rakentamisessa on ollut olennaista muodostaa nykyisessä mediakentässä viihtyvä yrityskulttuuri ja reaktiivinen organisaatiorakenne, joka pystyy joustamaan erilaisten asiakkaiden tarpeiden mukaan.

“Kahden vuoden aikana olemme kehittäneet toimintatapojamme niin, että ne vastaavat markkinoiden tarpeisiin aina mahdollisimman tehokkaasti ja sen lisäksi istuvat luontevasti hyvinkin erilaisiin tuotantoihin. Tämä näkyy myös kasvaneessa asiakastyytyväisyydessä sekä tätä kautta liikevaihdossa ja tuloksessa”, kertoo toimitusjohtaja Tuomas Vuori.

Faktoja:

-Videolle Productions Oy on perustettu joulukuussa 2014

-Henkilöstöön kuuluu 15 markkinoinnin ja videoalan ammattilaista

-Yritys tuplasi liikevaihtonsa yli miljoonaan euroon toisena tilikautenaan ja teki tulosta 12 %

-Vuodelle 2017 yritys ennustaa noin 40 % kasvua

-Videolle Productionsin asiakkaita ovat mm. Paulig, Stora Enso, Teknos, Kesko ja Kekkilä

Vapaasti käytettävä kuvituskuva: https://drive.google.com/file/d/0B22JMA0i9Iq-ZkRqanVaTkNLZEU/view?usp=sharing

Tiedustelut:

Tuomas Vuori