Jarno Limnéll Stonesoftin Cyber Security -johtajaksi

Jarno Limnéll on nimitetty Stonesoft Oyj:n Cyber Security -johtajaksi. Limnéllin päävastuualueena ovat kyberturvallisuuteen liittyvät asiat, muun muassa kyberturvallisuustrategiat ja -kumppanuudet. Limnéll raportoi Stonesoftin operatiiviselle johtajalle Juha Kivikoskelle.

Jarno Limnéll siirtyy Stonesoftille Accenturesta, jossa hän on toiminut johtavana konsulttina Defense & Public Safety -yksikössä. Aiemmin Limnéll on toiminut hallinto- ja kehitysjohtajana Evli-Pankissa, jota ennen Limnéll palveli aktiiviupseerina puolustusvoimissa, ja pitkään Maanpuolustuskorkeakoulun Strategian laitoksella strategisten turvallisuuskysymysten parissa.

Limnéll on väitellyt sotatieteiden tohtoriksi Maanpuolustuskorkeakoulusta strategian alalta. Lisäksi hän on valmistunut valtiotieteiden maisteriksi Helsingin yliopistosta sekä upseeriksi Kadettikoulusta. Limnéll on julkaissut lukuisia artikkeleita ja teoksia turvallisuusaiheista, muun muassa kirjan “Maailma ja Suomi 9/11 jälkeen”.

"Jarno Limnéll tuo Stonesoftille vankkaa ja pitkäaikaista kokemusta puolustus- ja turvallisuuasioista. Hänen osaamisensa kansainvälisestä turvallisuuspolitiikasta sekä tämän päivän uhkakuvista ja turvallisuusympäristöstä on meille ehdoton vahvuus. Hänen kansainvälisiin uhkakuviin liittyvä ymmärryksensä yhdistettynä kykyyn hallita laajoja kokonaisuuksia ja toimia alan keskeisenä vaikuttajana auttavat Stonesoftia toimimaan alalla mielipidejohtajana ja edelläkävijänä”, toteaa Stonesoftin operatiivinen johtaja Juha Kivikoski.

”Stonesoftin turvallisuuteen ja teknologiaan liittyvä osaaminen ovat kansainvälistä huippua, ja olen hyvin tyytyväinen siihen, että pääsen tukemaan Stonesoftia yhä aktiivisemman roolin ottamisessa kansainvälisen turvallisuusalan asiantuntijan roolissa. Paras tapa kehittää puolustuskykyä sekä laajemminkin vahvistaa yhteiskunnallista turvallisuutta tämän päivän moniulotteisessa uhkaympäristössä on lisätä tietoisuutta näistä asioista. Tähän haluamme Stonesoftissa ottaa jatkossa aktiivisemman roolin. Henkilökohtaisesti uskon, että kyberulottuvuus tulee muuttamaan voimakkaastikin käsityksiämme turvallisuudesta tulevien vuosien aikana, ja tämä muutos tulee koskemaan sekä yhteiskuntia ja asevoimia että meidän jokaisen elämää”, sanoo Jarno Limnéll.

Kuvia Jarno Limnéllistä on liitteenä ja ladattavissa osoitteesta:

Juha Kivikoski
Operatiivinen johtaja
Sähköposti: juha.kivikoski@stonesoft.com

Jarno Limnéll
Cyber Security -johtaja
Puh.+358 40 527 6173
Sähköposti: jarno.limnell@stonesoft.com

Stonesoft Oyj (NASDAQ OMX: SFT1V) toimittaa ohjelmistopohjaisia ja asiakaslähtöisiä tietoturvaratkaisuja, jotka tehostavat verkon tietoturvan hallintaa sekä varmistavat liiketoiminnan jatkuvuuden. Yhtiö tunnetaan myös pitkäaikaisesta tutkimustyöstään kehittyneiden evaasiotekniikoiden (Advanced Evasion Techniques) parissa.

Stonesoftin tuotetarjonta sisältää alan ensimmäisen muunneltavan Security Engine -tietoturvaratkaisun, tunkeutumisen havainnointi- ja estojärjestelmät sekä palomuuri- ja SSL VPN -ratkaisut. Kaikkia näitä voidaan hallita keskitetysti Stonesoft Management Center -hallintatyökalun avulla.

Stonesoftin asiakkaisiin kuuluu yli 4 000 keskisuurta tai suurta yritystä ympäri maailmaa. Yhtiöllä on alan korkein asiakasuskollisuus ratkaisujen hallittavuuden, dynaamisuuden ja alhaisten kokonaiskustannusten ansiosta.

Stonesoft on perustettu vuonna 1990. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja Pohjois-Amerikan alueen pääkonttori Atlantassa, Georgiassa. Lisätietoa osoitteesta www.stonesoft.com.