Pysy kuulolla tietoturva-alan ajankohtaisista aiheista

Tietoturva ja verkkorikollisuus puhuttavat enemmän kuin koskaan.

Stonesoft Oyj on maailmanlaajuisesti toimiva suomalainen tietoturvayhtiö, joka tunnetaan myös pitkäaikaisesta tutkimustyöstään kehittyneiden evaasiotekniikoiden parissa.

Stonesoftin tietoturva-alan asiantuntijat ovat median haastateltavissa päivän polttavista tietoturva-aiheista, verkkorikollisuuden uhkista ja yleisistä alan trendeistä. Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Ystävällisin terveisin,

Heli Harri

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Stonesoft

Yrityksestä

Drumin tehtävänä on auttaa asiakasta keskittymään viestinnässään kaikkein olennaisimpaan. Vaikka keinoja ja kanavia on paljon, ovat viestinnän perusasiat edelleen kaikkein tärkeimmät. Suunnittelemme asiakkaillemme kokonaisviestintää ja toteutamme siitä itse tarvittavan osan. Tarjoamme viestinnän asiantuntemusta ja toteutusvoimaa: strategista suunnittelua ja sparrausta, viestintäkampanjoita, mediajulkisuutta, asiakasviestintää, verkkoviestintää & sosiaalista mediaa, viestintävalmennusta ja tarvittaessa myös mainonnallisia toimenpiteitä.