Santa Maria Organic -valikoimaan uusia luomumausteita

Santa Maria Organic -maustevalikoima kasvaa kymmenellä uudella luomumausteella. Pussien uusi, raikkaan valkoinen pakkaus erottuu hyvin kaupan hyllyllä muista mausteista ja auttaa kuluttajia löytämään helpommin luomuvaihtoehdon.

Kasvavan luomumaustevalikoiman myötä Santa Maria tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden valita entistä ympäristöystävällisempiä tuotteita. Kymmenen uutuusmausteen lisäksi valikoimassa on ennestään viisi Organic/Fairtrade-luomumaustetta.

Santa Maria Organic -luomumausteet viljellään luonnon ehdoilla eikä keinolannoitteita tai keinotekoisia torjunta-aineita käytetä. Santa Marian laadunvalvonta huolehtii, että Organic-sertifioidut mausteet läpikäyvät tarkat testit jo ennen hankintaa, ja että niiden maku on aina kohdallaan.

Santa Marian luomumaustevalikoima

Santa Maria Organic -valikoiman uudet mausteet:

Basilika 4 g
Oregano 4 g
Rosmariini 10 g
Timjami 6 g
Kaneli, jauhettu 17 g
Paprika, jauhettu 17 g
Sipulijauhe 20 g
Valkosipulijauhe 25 g
Sitruunapippuri 17 g
Grillausmauste 17 g

Santa Maria Organic/Fairtrade -valikoimassa ennestään:

Inkivääri, jauhettu 17 g
Kardemumma, jauhettu 17 g
Mustapippuri, kokonainen 17 g
Mustapippuri, jauhettu 17 g
Valkopippuri, jauhettu 20 g

Fairtrade on Reilun kaupan riippumaton sertifikaatti. Reilu kauppa parantaa kehitysmaiden viljelijöiden ja tilojen työntekijöiden työ- ja elinolosuhteita.

EU:n luomutunnus , Eurolehti, on ekologisten elintarvikkeiden ja muiden maataloustuotteiden tuottajille tarkoitettu sertifiointimenetelmä.

Liitteenä tuotekuvia ja tiedote pdf:nä.

Lisätietoja: Santa Maria kuluttajapalvelu, p. 09-3198555 tai 0800-03333.

Santa Maria AB on Pohjoismaiden johtava maustealan yritys. Liiketoiminnan ideana on kehittää ja edistää ruokatrendejä kahdella toimialalla: kuluttaja- ja suurkeittiösektoreilla. Santa Marian tuoteryhmät ovat Mausteet, Tex Mex, Thai, India ja BBQ. Tuotekehitys ja laatu ovat yrityksen kulmakiviä. Santa Maria AB on systemaattisesti työskennellyt tuoteturvallisuuden saavuttamiseksi, minkä seurauksena kaikki tuotantolaitokset on sertifioitu BRC standardin mukaan. Vuonna 2010 Santa Maria AB:n ja sen tytäryhtiöiden liikevaihto oli noin 4 miljardia kruunua. Santa Maria tekee yhteistyötä Pelastakaa lapset -järjestön, Syöpäsäätiön ja Palmuöljyprojektin (RSPO) kanssa.

Yrityksestä

Drumin tehtävänä on auttaa asiakasta keskittymään viestinnässään kaikkein olennaisimpaan. Vaikka keinoja ja kanavia on paljon, ovat viestinnän perusasiat edelleen kaikkein tärkeimmät. Suunnittelemme asiakkaillemme kokonaisviestintää ja toteutamme siitä itse tarvittavan osan. Tarjoamme viestinnän asiantuntemusta ja toteutusvoimaa: strategista suunnittelua ja sparrausta, viestintäkampanjoita, mediajulkisuutta, asiakasviestintää, verkkoviestintää & sosiaalista mediaa, viestintävalmennusta ja tarvittaessa myös mainonnallisia toimenpiteitä.