Stonesoftin tunkeutumisen havainnointi- ja estoratkaisu menestyi jälleen NSS Labsin testeissä

Ratkaisu tarjoaa parhaan mahdollisen suojauksen ja suorituskyvyn kustannustehokkaasti

Helsinki – 1.8.2012 - Stonesoftin IPS-1302-ratkaisu on menestynyt NSS Labsin tunkeutumisen havainnointi- ja estojärjestelmien testissä. Stonesoftin IPS tarjosi täydellisen suojan NSS Labsin testaamia evaasioita vastaan tuotantoympäristöä vastaavissa olosuhteissa pienin kokonaiskustannuksin. Myös tuotteen toimintavarmuus ja luotettavuus saivat testeissä erinomaiset tulokset.

NSS Labsin uusimpien tuotetestien mukaan Stonesoftin tunkeutumisen havainnointi- ja estolaite pystyi estämään 96,6 prosenttia kaikista tunkeutumisyrityksistä sekä 100 % testatuista evaasioista suorituskyvystä tinkimättä. Lisäksi ratkaisu sai erinomaiset tulokset kolmen vuoden käyttökustannusanalyysissä.

NSS Labsin testeissä kehuttiin myös Stonesoftin helppokäyttöisyyttä erityisesti käsiteltäessä suuryritystason monimutkaisia verkkotietoturvatarpeita.

"On aivan eri asia, väitetäänkö tuotteen tarjoavan suojaa ja suorituskykyä vai pystyykö se aidosti tarjoamaan sitä tuotantoympäristössä. NSS Labsin testitulokset osoittavat, että Stonesoftin tunkeutumisen havainnointi ja estoratkaisu tarjoaa parhaan mahdollisen suojauksen ja suorituskyvyn”, toteaa Tomi Kononow, Stonesoftin IPS-tuotepäällikkö.

NSS Labs on johtava, riippumaton tietoturva-alan tutkimus- ja testausorganisaatio. Sen asiantuntija-analyysit antavat tietotekniikka-ammattilaisille puolueetonta tietoa, jonka pohjalta he voivat valita ja ylläpitää organisaatioidensa monimutkaisia tietoturvatuotteita. Koko raportti "Network Intrusion Prevention System, Product Analysis, Stonesoft IPS-1302" on ladattavissa täältä:

Kuva on ladattavissa täältä: http://www.stonesoft.com/export/download/appliances/1302-perspective-300dpi.jpg

Tomi Kononow
IPS-tuotepäällikkö
Puh. +358 9 476 711
Sähköposti: tomi.kononow(AT)stonesoft.com

Stonesoftin asiakkaisiin kuuluu yli 6 500 keskisuurta tai suurta yritystä ympäri maailmaa. Yhtiöllä on alan korkein asiakasuskollisuus ratkaisujen hallittavuuden, dynaamisuuden ja alhaisten kokonaiskustannusten ansiosta.
Stonesoft on perustettu vuonna 1990. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja Pohjois-Amerikan alueen pääkonttori Atlantassa, Georgiassa. Lisätietoa osoitteesta www.stonesoft.com.