Vi-Spring uutuuksia: säädettävät sängyt, kaksi erikoismallia ja uusi päätymallisto

Säädettävät sängyt Vi-Springin mallistoon.

Käsityönä tilauksesta sänkyjä valmistava Vi-Spring on julkistanut uuden säädettävien sänkyjen mallistonsa. Mallistossa tehtaan tunnettu käsityötaito on yhdistetty viimeisimpään teknologiaan. Uuden malliston Arabesque ja Lyrics –sänkyjen moottoroinnin ansiosta niiden käyttömukavuus on huppuluokkaa. Ne tarjoavat täydellisen lepoasennon ihmisille, jotka arvostavat hyvää, rentouttavaa unta kiireisen arkielämän vastapainona. Näissä sängyissä myös selkävaivoista kärsivät ja iäkkäät ihmiset löytävät helposti asennon, jossa on mukava nukkua. Vi-Springin Euroopan toimintojen johtaja Joop Groos sanoo, että säädettävä sänky on nukkumisen lisäksi erinomaisen sopiva paikka katsoa televisiota, lukea tai nauttia kiireetön viikonlopun aamiainen. Ja käsin tehtynä, juuri omistajansa mieltymysten mukaan, se kestää vuosikausia. Tilaustyönä tehtävissä sängyissä on lähes loputon määrä kokoja ja muotoja. Pehmusteet ovat kaikki kestäviä luonnonmateriaaleja, mm. lampaanvillaa, hevosenjouhta ja puuvillaa. Moottorit ja johdot on kätketty taitavasti näkymättömiin sängyn rakenteisiin. Malliston kolme sarjaa eroavat toisistaan sen mukaan mitä kokoja on saatavissa ja kuinka monta moottoria sängyssä on. Lyrics-sarjan malleissa on kaksi moottoria, Arabesquen kahdessa mallistossa neljä. Vi-Springin erikoismallit myynnissä rajoitetun ajan. Vi-Spring tuo Euroopan markkinoille kaksi erikoismallia, jotka ovat myynnissä vain rajoitetun ajan. Zirkona-mallin pehmusteena on lampaanvillaa, mohairia ja silkkiä. Nämä on sekoitettu silkkimäiseen bambukuituun, joka on sekä antiallergista että antibakteerista ja sopii siksi loistavasti myös allergikoille. Rajoitetun erän malleihin tulee kaupan päälle kaksi upeaa tyynyä ja kaksipuolinen sängynpeite, joiden kankaan asiakas voi valita. Aragoni-mallin täytteenä on käsin karstattua hevosenjouhta, lampaanvillaa, puuvillaa ja kashmiria. Näiden alla on yli tuhat jousta. Tämä yhdistelmä takaa täydellisen yöunen. Molempia malleja voi tilata Verilinin ja Casamancen kankailla verhoiltuina. Vi-Springin Euroopan toimintojen johtaja Joop Groos sanoo, että nämä yritykset olivat luonteva valinta kangastoimittajiksi siksi, että niillä valmistajina on samat korkeat standardit kuin vi-Springillä. Valitut kankaat – pehmeät velourit ja pellavat – edustavat rohkeata nykyaikaista designea. Värit ovat maanläheisiä – hiekkaa, suklaata, hiiltä. Samaa kangasta käytetään sekä divaanin että valittavina olevien kahden erilaisen päädyn verhoiluun, jolloin tuloksena on näyttävä kokonaisuus. “Vi-Springillä on yli sadan vuoden kokemus vuoteiden valmistamisesta ja siksi me uskomme, että voimme tarjota jokaiselle vuoteen, jossa nukkuminen on aivan uudenlainen kokemus,” sanoo Groos. ”Näissä kahdessa mallissa näkyy Vi-Springin ylellinen mukavuus, josta meidät tunnetaan ja asiakas voi suoda itselleen ylellisen vuoteen kohtuulliseen hintaan. Ja vaikka vuoteita on saatavana van rajoitetun ajan, niiden nukkumismukavuus kestää vuosikausia!” Vi-Spring on myös uusinut päätymallistonsa Sängyn pääty viimeistelee makuuhuoneen tyylin. Vi-Springin trendikkäät ja näyttävät päädyt on valmistettu yhtä huolellisesti kuin patjatkin ja ne antavat vuoteelle huolitellun loppusilauksen. Tiedustelut: Viemerö Beds 0207118300 Viestintätoimisto Aurinkoinen Oy/ Hanna Sumari 0400 47 60 50 Hanna.sumari@kolumbus.fi