Suomi 100 vuoden päästä – Kuka vastaa hyvinvoinnistasi?

SuomiAreenan suuri hyvinvointikeskustelu luotaa hyvinvointimme kehityssuuntia Purje-lavalla tiistaina 11.7. 2017 klo 15.15.

Tulevaisuuskeskustelun peräsimessä ovat kansanedustaja ja tuleva peruspalveluministeri Annika Saarikko, köyhyys- ja hyvinvointitutkija Maria Ohisalo, tulevaisuustutkija Ilkka Halava sekä Mehiläinen Oy:n CIO Kalle Alppi. Keskustelun juontaa Eeva Lehtimäki.

Tilaisuus on osa Suomi 100 vuoden päästä -keskustelusarjaa, jonka tiistain teemana on hyvinvointi. Keskustelun aikana haetaan vastauksia muun muassa kysymykseen siitä, hoitaako meitä kenties sadan vuoden päästä robotti? Millaisen roolin kiihtyvässä muutoksessa ottavat palveluntuottajat, entä minkä yhteisö? Pysyykö mielemme kehityksessä mukana? Entä kuinka käy heidän, jotka eivät pärjää uuden teknologian kanssa?

Aika: tiistaina 11.7. klo 15.15–16.45

Paikka: Purje-lava, SuomiAreena, Pori

Keskustelutilaisuuden järjestävät Hyvinvointialan liitto, Palvelutili Oy, Suomen Mielenterveysseura sekä Sairaanhoitajaliitto.

Lisätietoja medialle:

Hyvinvointialan liitto, toimitusjohtaja Ulla-Maija Rajakangas, p. 0400 374 164 tai ulla-maija.rajakangas@hyvinvointiala.fi

Palvelutili Oy, toimitusjohtaja Matti Parpala, p. 040 846 3847 tai matti.parpala@palvelutili.fi

Suomen Mielenterveysseura, toiminnanjohtaja Sari Aalto-Matturi, p. 0400 508 234 tai sari.aalto-matturi@mielenterveysseura.fi

Sairaanhoitajaliitto, puheenjohtaja Nina Hahtela, p. 050 3241 955 tai nina.hahtela@sairaanhoitajat.fi

Tervetuloa!

#hyvinvoinnintulevaisuus #Suomi100