Oopperalaulaja Mika Karekselle myönnettiin Bayreuth-stipendi

Myönnettyyn stipendiin kuuluu oopperaesityksiä ja muuta ohjelmaa ensi kesän Bayreuthin Wagner-juhlilla.

Asiantuntijaryhmän suositusten pohjalta basso Mika Kares on valittu ensi kesän stipendiaatiksi. Joka kesä Bayreuthiin pääsee Wagner-yhdistysten stipendiaatteina 250 nuorta taiteilijaa (18-35-vuotiasta). Stipendiin kuuluu ensi kesänä 5.-7.8.2010 kolme esitystä: Mestarilaulajat, Parsifal ja Lohengrin. Lisäksi ohjelmassa on muuta yhteistä ohjelmaa. Wagner-yhdistys tukee monin tavoin taiteilijoita. Yhdistys järjestää tilaisuuksia, julkaisee kahdesti vuodessa Grane-lehteä ja on julkaissut useamman kirjan Wagner-aiheista.

Avainsanat:

Yrityksestä

Viestintätoimisto IdeaHiomo on asiantuntijapartneri, joka auttaa taiteilijoita ja julkisuudenhenkilöitä kehittämään ulkoista viestintäänsä ja lisäämään mediajulkisuuttaan. IdeaHiomo suunnittelee ja toteuttaa viestintäprojekteja, joiden avulla toimijat pääsevät parempiin viestinnällisiin lopputuloksiin. Viestintätoimisto Ideahiomo suunnittelee ja toteuttaa asiakkaan tarpeita vastaavia tiedotuskampanjoita ja auttaa valmiiden ideoiden työstämisessä eteenpäin. IdeaHiomon voi pyytää myös organisaation ja järjestön viestintä- ja muuhun strategiatyöhön mukaan. Lisäksi IdeaHiomo toimii asiantuntijana ja tutkijana kaupunkien turvallisuushankkeissa. IdeaHiomo haastattelee ylintä johtoa ja julkisuudenhenkilöitä ja toimii kirjoittavana freelancer-toimittajana: henkilö- ja työnantajakuvat. Myös valokuvaus.Artikkeleita aiheista: terveys ja hyvinvointi, kulttuuri, kestävä kehitys/arkkitehtuuri/kaupunkisuunnittelu/turvallisuus ja viihtyisyys, sisustaminen ja tyyli.