Bonduelle tuo kauppoihin uudet, höyryttämällä valmistetut pavut ja linssit

Maailman johtava käyttövalmiiden vihannesten tuottaja Bonduelle on uudistanut säilyketuotteiden valikoimaansa ja tuo markkinoille uusia, höyrytysmenetelmällä valmistettuja papuja ja linssejä. Höyryttämällä valmistetut kidneypavut, kikherneet ja linssit ovat rakenteeltaan rapeita ja sellaisenaan käyttövalmiina tekevät arjen ruoanlaitosta helpompaa. Pavut ja linssit ovat erilaisten kasvistahnojen perusta ja maukas lisä niin patoihin, keittoihin kuin salaatteihin.

Korkealaatuiset ja maukkaat säilykepavut ja -linssit ovat monipuolinen, edullinen ja terveellinen arjen pelastus. Maailman johtava käyttövalmiiden vihannesten tuottaja Bonduelle on uudistanut säilykevalikoimaansa ja tuo nyt markkinoille uudella menetelmällä, korkealaatuisesti höyryttämällä valmistetut paputuotteet. Hellävaraisen höyrytyksen ansiosta papujen ja linssien rakenne on kiinteä ja rapea ja nesteen määrä purkissa on vähäinen. Tuotteet ovat sellaisenaan käyttövalmiita.

Palkokasvit ovat maailman ravintorikkaimpia ruoka-aineita – täynnä korkealaatuista proteiinia ja kuitua. Bonduellen uusi hellävarainen höyrytysvalmistus varmistaa, että pavut ja linssit säilyttävät kaikki tärkeät kivennäisaineet ja vitamiinit, kuten raudan ja sinkin. Pavuista ja linsseistä syntyy edullisia keittoja ja herkullisia patoja, mutta ne toimivat myös monen ruoan lisukkeena pastan tai riisin sijaan. Pavuista valmistuu myös herkullisia kasvistahnoja.

Bonduellen uuteen tuotevalikoimaan kuuluvat höyryttämällä valmistetut kidneypavut ja kikherneet. Uutta ovat myös höyryttämällä valmistetut, monipuoliset linssit.

Bonduellen linssit ja pavut tuovat maukkautta ja mehevyyttä arjen aterioihin

Bonduelle linssit 310 g, höyrytetty, UUTUUS

Bonduellen valikoimasta löytyy odotettuna uutuutena nyt myös linssit. Höyrytystekniikan ansiosta linssien koostumus on rapea ja kiinteä. Linssit ovat terveellisiä proteiinipommeja ilman turhia kaloreita. Helppokäyttöiset linssit maistuvat erityisesti keitoissa ja muhennoksissa. Ne ovat ravintoarvoiltaan todella monipuolisia ja sisältävät runsaasti proteiinia, kivennäisaineita, vitamiineja sekä kuitua.

Bonduelle kidneypavut 310 g, höyrytetty, UUTUUS

Bonduellen kidneypavut ovat monipuolinen ja terveellinen lisä moneen ateriaan – nyt entistä rapeampana. Bonduellen uudistuneet kidneypavut on valmistettu höyryttämällä, mikä tekee niiden rakenteesta miellyttävän ja sopivan kiinteän. Vähärasvaiset pavut ovat hyvä laadukkaan proteiinin ja kuidun lähde. Ne tuovat rakennetta ja hyvää makua salaatteihin, mutta sopivat erinomaisesti myös monenlaisiin lämpimiin ruokiin, kuten meksikolaishenkisiin patoihin tai burritoihin.

Bonduelle kikherneet 310 g, höyrytetty, UUTUUS

Bonduellen kikherneet ovat uuden koostumuksensa ansiosta entistä monikäyttöisempiä ja heti käyttövalmiita. Höyrytetyt kikherneet ovat muiden palkokasvien tapaan verraton proteiinin, kuidun ja raudan lähde. Ne sopivat monenlaisiin ruokiin, kuten salaatteihin, keittoihin ja muhennoksiin. Niistä valmistuu myös terveellinen ja maistuva hummus-tahna sekä mehevät falafel-pyörykät vaikkapa pitaleivän täytteeksi.

Hinnat: Bonduelle linssit noin 1,40 euroa, Bonduelle kidneypavut noin 1,50 euroa, Bonduelle kikherneet noin 1,55 euroa

Saatavuus: Tiedotteessa esitellyt Bonduellen uutuustuotteet ovat saatavilla marraskuusta alkaen kaikista hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista.

Bonduelle-uutuuksien A-B-C

a) käyttövalmiita

b) vähemmän nestettä

c) entistä rapeampi koostumus

Lisätiedot:

Katriina Kojo, Valora Trade Finland Oy, p. 045 138 3168, katriina.kojo@valoratrade.fi

Tuotekuvat ja -näytteet:
Kaisa Neittaanmäki, Viestintätoimisto Manifesto, p. 050 347 7744, kaisa.neittaanmaki@manifesto.fi

Bonduelle on ranskalainen, vuonna 1853 Louis Bonduellen perustama perheyritys ja tämän hetken johtava käyttövalmiiden vihannesten tuottaja. Bonduelle hyödyntää ammattitaitoaan neljällä eri osaamisalueella: tuoreet, käyttövalmiit vihannekset, vihannesateriat, pakastevihannekset ja vihannessäilykkeet. Tuotteiden korkea laatu on yritykselle tärkein prioriteetti. Bonduellen tuotteet on suunniteltu terveellisyyttä, maukkautta ja hyviä ravintoarvoja silmällä pitäen.