Byggmax esittelee uuden Siniristi-sarjan – joukossa monia tuttuja tuotteita

Byggmax lanseeraa uuden Siniristi-tunnuksen. Tunnus voidaan myöntää Byggmaxissa myynnissä olevalle tuotteelle, jonka taustalla on suomalainen yritys. Kaikki Siniristi-sarjan tuotteet on joko valmistettu Suomessa tai hankittu kotimaisilta tavarantoimittajilta. Siniristi-sarjan tuotteet ovat saatavilla Byggmaxin myymälöistä kautta maan sekä myös verkkokaupasta. Alla on poimintoja Byggmaxissa myynnissä olevista Siniristi-sarjan tuotteista.

Parocin kivivillalevy on kestävä eriste

Parocin mineraalivillalevy on pääasiallisesti vulkaanisista materiaaleista valmistettu palamaton kivivillalevy. Tuote on tarkoitettu kaikenlaisiin rakennuksiin ja sitä voi käyttää esimerkiksi seinissä ja lattioissa. Kivivillalevy eristää lämpöä, ääniä sekä mahdollisia tulipaloja. Materiaali on pehmeää ja se antaa periksi. Kivivillalevyä on helppo käsitellä ja leikata, eikä se kutistu tai menetä eristävyyttään.

Levyn koko: 1170 x 565 mm (pituus x leveys), paksuus: 50 / 100 / 150 mm

Määrä per pakkaus: 6,61 m2 / 5,29 m2

Lämmönjohtokyky: Lambda 36

Hinta: alkaen 29,95 €/kpl

Myymälä- ja verkkokauppatuote | Lisätiedot

Weckmanin kattopellit kestävät Suomen vaihtelevat sääolosuhteet

Luotettavat Weckmanin kattopellit ovat käytössä kaikkialla Pohjoismaissa. Kattopelti W-20R on monipuolinen ja kestävä kattomateriaali. Se sopii käytettäväksi asuinrakennuksiin, vapaa-ajan rakennuksiin sekä myös autotalleihin ja ulkovarastoihin. Weckmanin katot ovat helppohoitoisia, tyylikkäitä ja hyvin viimeisteltyjä.

Esimerkkituote: kattopelti W-20R:

Saatavilla eri pituuksia.

Peittävä leveys: 1100 mm
Paksuus: 0,45 mm
Katon kaltevuus: vähintään 8 astetta
Profiilin korkeus: 18 mm

Hinta: alkaen 8,99 €/m2

Myymälä- ja verkkokauppatuote | Lisätiedot

Biolanin puutarhatuotteet ovat jo käsite

Biolanin puutarhahoitotuotteilla sekä koristekasvit että hyötykasvit saavat tarvitsemansa ravinteet. Biolanin tuotteet ovat turvallisia käyttää ja esimerkiksi kuorikate on tehty puhtaasta havupuun kuoresta, eikä se sisällä jäämiä torjunta-aineista tai haitallisista kemikaaleista. Biolanin tuotteilla myös kasvimaalle tärkeät pieneliöt voivat hyvin, ja näin multa pysyy hyvänä kasvualustana kasveille.

Esimerkkituote: Biolanin kuorikate:

Valmistettu puhtaasta havupuun kuoresta

Koko: 60 litraa

Hinta: 6,50 €/kpl

Myymälä- ja verkkokauppatuote | Lisätiedot

Kerabitin kattohuovat ovat klassisen tyylikäs ja kestävä ratkaisu

Kerabitin bitumikatot ovat kestäviä, kauniita ja sopivat hyvin monimuotoiseenkin kattoon. Bitumikatto on myös hiljainen, sateen ropina ei kuulu häiritsevästi sisälle, eivätkä puista tippuvat kävyt ja oksat kolahtele. Bitumikaton ulkonäkö kestää vuosia, sillä se pitää hyvin värinsä, eikä ruosteesta tarvitse huolehtia. Karhea pinta pitää hyvin lumen katolla, eikä lumi helposti putoa ihmisten päälle aiheuttaen vaaratilanteita.

Esimerkkituote: Kerabit K+ -bitumipaanu:

Pakkauskoko: 3 m2

Pakkauksen paino: 22 kg

Kattokaltevuus: 1:1–1:5

Hinta (musta): 20,95 €/kpl

Myymälä- ja verkkokauppatuote | Lisätiedot

Meltexin salaoja- ja sadevesiputket ovat testattua laatua

Toimivat salaoja- ja vedenohjausjärjestelmät ovat välttämättömyys kaikenlaisissa rakennuksissa. Uuraisilta lähtöisin olevan Meltexin tuotteiden laatu varmistetaan VTT:n suorittaman ulkoisen laadunvalvonnan kautta. Meltexin tuotteet on tehty mahdollisimman toimintavarmoiksi ja helpoiksi asentaa.

Esimerkkituote: Salaojaputki:

Mitat: Pituus 6 metriä, halkaisija 110 mm

Lujuusluokka: SN8

Taipuisa

Hinta: 14,90 €/kpl

Myymälä- ja verkkokauppatuote | Lisätiedot

Lisätietoja Siniristi-tunnuksesta on luettavissa täältä.

Aleksi Virkkunen, Byggmax Suomen maajohtaja

puh. 040 137 7001, aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Tuotetiedot, -näytteet, -kuvat ja -kuvauslainat:

Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto

puh. 050 371 5364, jukka-pekka.hares@manifesto.fi

Byggmax lyhyesti

Vuonna 1993 perustetulla rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 129 myymälää eri maissa: 83 myymälää Ruotsissa, 33 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 5,2 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi

BYGGMAX – LAATUA JÄRKEVÄÄN HINTAAN