Byggmax palauttaa asiakkaalle noin 300 000 euroa, jos Suomi voittaa MM-kultaa

Byggmaxin kampanja, jossa se maksaa 50 prosenttia takaisin asiakkaiden tekemistä ostoksista, jos Suomi voittaa jääkiekon maailmanmestaruuden, on realisoitumassa. Palautettava summa on noin 300 000 euroa. Leijonien eilinen peli Yhdysvaltoja vastaan todisti suomalaisten aidon voitonhalun. Nyt jännitetään sekä kotikatsomoissa että Byggmax-myymälöissä saako Byggmax toteuttaa lupauksensa.

Ennen jääkiekkopelien alkua lanseeraamassaan kampanjassa Byggmax lupasi palauttaa 28.4.–5.5. tehdyistä ostoksista 50 prosenttia eli puolet käytetystä rahasta takaisin, jos Suomi voittaa MM-kultaa. Eilisen voiton jälkeen tavoite on yhä lähempänä.

– Toivomme todellakin, että pääsisimme palauttamaan rahoja asiakkaillemme. Se on koko kampanjamme idea: Yhdessä jännitetään Leijonien pelejä yksi kerrallaan. Nyt ollaan jo todella lähellä, sanoo Byggmax Suomen maajohtaja Aleksi Virkkunen.

Kampanja oli supersuosittu ja palautettava summa on noin 300 000 euroa. Byggmax on varautunut Suomen voittoon ottamalla vakuutuksen rahapalautuksien varmistamiseksi. Suomen voittaessa kullan palautusta voi hakea mistä tahansa Byggmax-myymälästä 22.–28.5.2017 välisenä aikana.

Byggmaxin mainoskonseptin on suunnitellut ja toteuttanut mainostoimisto Folk yhteistyössä tuotantoyhtiö Woodpeckerin kanssa. Byggmaxin Suomen tiimiin kuuluu lisäksi mediatoimisto Voitto ja Viestintätoimisto Manifesto. Mainoksessa esiintyvän suomalaisen miehen syvä ääni on lainattu Tommi Korpelalta. TV-mainos on katsottavissa osoitteessa https://youtu.be/bp6QKx_D-rU. Kampanjan alkuperäisen lanseeraustiedotteen voi lukea täältä: http://cisn.co/2rkUJZP.

Byggmax myy rakennustarvikkeita kuten puutavaraa, lattioita, kipsilevyjä, sementtiä, ikkunoita, ovia ja maaleja sekä ammattilaisille että kotinikkareille. Byggmaxin liikeideana on tarjota asiakkailleen laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Byggmaxilla on myymälät Espoossa, Jyväskylässä, Kangasalla, Lahdessa, Oulussa, Pirkkalassa, Porissa, Porvoossa, Raisiossa, Seinäjoella, Turussa, Vaasassa ja Vantaalla.

Kampanjan tarkemmat tiedot
Jääkiekon MM-kisakampanja koskee pe 28.4 – pe 5.5.2017 tehtyjä ostoksia Byggmax-myymälöissä tai byggmax.fi -verkkokaupassa. Jos Suomi voittaa jääkiekon MM-kultaa, saadakseen palautuksen ostetuista tuotteista asiakkaan tulee esittää kuitti, josta käy ilmi, että tuotteet on ostettu Byggmaxista 28.4.–5.5.2017 välisenä aikana. Kampanjaan voi osallistua yli 100 euron ostoksilla ja palautus maksetaan enintään 3 000 euron ostoksista. Palautusta voi hakea mistä Byggmax-myymälästä tahansa 22.–28.5.2017 välisenä aikana. Takaisinmaksuja ei suoriteta tämän ajan ulkopuolella. Myymälässä tehdyt ostokset tulee olla maksettu kortilla tai laskulla – ei käteisellä. Verkkokaupassa tehdyt ostokset tulee olla maksettu laskulla, kortilla, verkkopankissa tai Byggmax-tilin kautta. Kuitteja ei voi yhdistellä. Yksi kuitti per asiakas. Tarkempiin kampanjaehtoihin voi tutustuta osoitteessa www.byggmax.fi.

Aleksi Virkkunen, Byggmax Suomen maajohtaja
puh. 040 137 7001, aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Haastattelupyynnöt sekä tuotetiedot, -näytteet, -kuvat ja -kuvauslainat:
Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto
puh. 050 371 5364, jukka-pekka.hares@manifesto.fi

Byggmax lyhyesti
Vuonna 1993 perustetulla rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 129 myymälää eri maissa: 83 myymälää Ruotsissa, 33 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 5,2 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi

BYGGMAX – LAATUA JÄRKEVÄÄN HINTAAN

Toivomme todellakin, että pääsisimme palauttamaan rahoja asiakkaillemme.
Aleksi Virkkunen, Byggmax Suomen maajohtaja