Byggmaxin parkettivalikoima laajenee kulutuskestävillä uutuuksilla

Byggmax kasvattaa jälleen lattiatuotteidensa valikoimaa Suomen myymälöissään. Uudet korkealaatuiset Barlinekin parkettilattiat ovat entistä nopeampia asentaa ja kestävyydeltään huippuluokkaa. Byggmax tarjoaa rakennustarvikkeita edulliseen hintaan, ja laajasta parkettituotteiden valikoimasta löytyy vaihtoehtoja jokaiselle kukkarolle.

Syksy ja talvi ovat sopivaa aikaa kodin sisäremonteille. Byggmax tuo myymälöihinsä valikoiman uusia, korkealaatuisia Barlinekin parkettilattioita, joiden avulla kodin lattiapinta on helppo uudistaa. Parkettilattia on helppohoitoinen ja kestävä valinta, ja Byggmaxin laajasta valikoimasta löytyy sopiva tuote jokaiseen kotiin.

Patentoitu lukitusjärjestelmä – helppo ja nopea asennus

Byggmaxin uuden valikoiman parkettilattioissa on Barlinekin uusi patentoitu 5Gs-lukitusjärjestelmä, jonka ansiosta lattian asentaminen sujuu jopa 25 prosenttia nopeammin eikä vaadi erikoistyökaluja. Byggmaxilla myytävät parketit on helppo asentaa myös kotinikkareiden toimesta. Parkettilattiat asennetaan kelluvaksi ja ne soveltuvat myös tiloihin, joissa on lattialämmitys.

Kova ja kestävä tammi on yksi suomalaisten suosikkiparketeista

Byggmaxista löytyy laaja valikoima muun muassa tammiparketteja. Tammi on tunnettu kovuudestaan, kestävyydestään ja helppohoitoisuudestaan. Byggmaxin tammiparkettien kestävyyttä lisää seitsenkerroksinen UV-kovennettu lakkapinta. Uudessa mallistossa on valittavana myös parketteja, joiden kulutuskestävyys on huippuluokkaa. Lattioiden pinta on saanut kulutustesteissä erittäin hyvät tulokset. Niin sanotussa Taber-kulutustestissä pinnan kestävyys on saanut arvon 7 000 kierrosta, kun keskimääräinen arvo testissä on 3 500 kierrosta.

Laajasta valikoimasta löytyy vaihtoehto jokaiseen makuun ja budjettiin

Alla on esitelty valikoima Byggmaxin tammiparketteja. Asiakkaille löytyy valinnanvaraa niin hinnan kuin sävyn suhteen.

Ylellinen Amazon Grande -tammiparketti

Parketti Amazon Grande on remontoijan valinta ylelliseen makuun. Yksisauvainen tammiparketti on tyylikkään vaalea ja sopii useimpiin tiloihin, erityisesti skandinaaviseen sisustukseen. Amazon Grande on lakattua tammea ja materiaalina erittäin kestävä ja pitkäikäinen. Parketin asennusta helpottaa click-lukkopontti.

Hinta: 90,69 euroa/pakkaus (vertailuhinta 39,95 euroa/m2).

Keskihintainen, tumma Honey Molti -parketti

Parketti Honey Molti tuo upeaa syvyyttä kodin sisustukseen. Harjattu ja mattalakattu tammiparketti Honey Molti on kolmisauvainen eli yksi parkettipala muodostuu kolmesta yhteen liimatusta puulaudasta. Honey Molti -parketissa on uusi 5Gs-lukitusjärjestelmä, mikä helpottaa ja nopeuttaa lattian asennusta.

Hinta: 95,24 euroa/pakkaus (vertailuhinta 29,95 euroa/m2).

Keskihintainen, vaalea Bianco Molti -parketti

Parketti Bianco Molti on näyttävää valko- ja mattalakattua tammiparkettia. Parketin pinta on trendikkään mattapintainen ja sävy vaalea, jossa kuitenkin näkyy pientä rosoisuutta. Bianco Molti -parketissa on uusi 5Gs-lukitusjärjestelmä, mikä helpottaa ja nopeuttaa lattian asennusta. Bianco Molti -parkettipala on kolmisauvainen.

Hinta: 95,24 euroa/pakkaus (vertailuhinta 29,95 euroa/m2).

Edullinen Tammi Rustic -parketti

Parketti Tammi Rustic tuo kotiin tunnelmallista vanhanajan henkeä. Rustiikkisesta pinnasta erottuvat puun syyt tekevät parketista eläväisen. Tammi Rustic -parketti on kestävä ja helppohoitoinen ja sopii hintansa puolesta useimpiin remonttibudjetteihin. Tammi Rustic on niin ikään kolmisauvainen.

Hinta: 63,44 euroa/pakkaus (vertailuhinta 19,95 euroa/m2).

Apua parketin asennukseen Byggmaxin 3D-talosovelluksesta

Parkettilattian asennus- ja hoito-ohjeet saa tuotteen mukana myymälästä ja ohjeita löytyy myös Byggmaxin verkkosivuilta osoitteesta www.byggmax.fi. Byggmaxin interaktiiviseen 3D-talosovellukseen on koottu yhteensä 32 eri rakentamisen ja remontoimisen vaihetta. Parkettilattian asennukseen on saatavilla seuraavat animoidut ohjevideot:

Tiedotteessa esitellyt Byggmaxin parkettilattiat ovat saatavilla Byggmax-myymälöistä kautta maan. Kunkin myymälän tuotteiden varastotilanne on tarkistettavissa Byggmaxin verkkosivuilla www.byggmax.fi. Suomessa Byggmaxilla on myymälät Oulussa, Jyväskylässä, Lahdessa, Porissa, Porvoossa, Raisiossa, Turussa, Vaasassa, Vantaalla, Espoossa, Kangasalla ja Seinäjoella. Byggmax tarjoaa korkealaatuisia rakennustarvikkeita kuten puutavaraa, lattioita, kipsiä, sementtiä, ikkunoita, ovia ja maalia edulliseen hintaan.

Rainer Sundkvist, aluepäällikkö, Byggmax Suomi, puh. 0400 104 122, sähköposti:
rainer.sundkvist@byggmax.fi

Tuotekuvat ja -näytteet:
Kaisa Neittaanmäki, Viestintätoimisto Manifesto, puh. 050 347 7744, sähköposti:
kaisa.neittaanmaki@manifesto.fi

Byggmax lyhyesti
Vuonna 1993 perustettu rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 68 myymälää Ruotsissa, 25 Norjassa ja 12 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2012 oli noin 3,1 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on olla edullisin vaihtoehto laadukkaita rakennustarvikkeita ostaville kuluttajille. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -kaista mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax listautui Tukholman pörssiin kesäkuussa 2010. Lisätietoja: www.byggmax.com