Byggmaxista nyt myös autokatokset

Autokatos suojaa autoa sateelta, auringonpaisteelta, tuiskulta ja jäältä Suomen ailahtelevissa sääolosuhteissa. Auton suojauksen lisäksi autokatos toimii moneen muuhunkin käyttötarkoitukseen, esimerkiksi kesällä sen alle voi laittaa ulkoruokapöydän, jonka ääressä grilliherkut ja aamukahvit on mukava nauttia. Autokatos tarjoaa suojaa syömättä rakennusoikeutta ja se on yksinkertaisen rakenteensa ansiosta helppo asentaa. Byggmaxin valikoimissa on kaksi kiinteää autokatosta.

Arcadia 5000 -autokatos

Alumiinirunkoinen tyylikäs autokatos antaa hyvän suojan ja on helppo asentaa. Kattolevy on UV-suojattua polykarbonaattimuovia ja asennukseen tarvitaan ainoastaan hyvä tasainen alusta. Perustavalua tai erikoistyökaluja ei tarvita – katon kiinnitykseen ei tarvita edes poraa. Autokatos peittää 18.2 m2 alan ja mukana tulee kaksi sadevesikourua ja vedenkeräin.

Hinta: 2 290 euroa

Ulkomitat: korkeus: 2420 mm, leveys: 3630 mm, pituus: 5020 mm

Verkkokauppatuote

Gop Vitoria 5000 -autokatos

Teräsrunkoinen siron pyöreämuotoinen autokatos sopii hyvin pihaan kuin pihaan. Harmaa runko ja pronssinvärinen polykarbonaattikatto muodostavat tyylikkään kokonaisuuden ja hyvän monikäyttöisen suojan. Autokatos kattaa 14,5 m2 pinta-alan. Autokatoksessa on integroidut sadevesikourut pitkillä sivuilla. Asennus on helppoa, eikä vaadi suuria perustustöitä.

Hinta: 2 055 euroa

Ulkomitat: korkeus: 2400 mm, leveys: 2900 mm, pituus: 4990 mm

Verkkokauppatuote

Byggmax myy rakennustarvikkeita kuten puutavaraa, lattioita, kipsilevyjä, sementtiä, ikkunoita, ovia ja maaleja sekä ammattilaisille että kotinikkareille. Byggmaxin liikeideana on tarjota asiakkailleen laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Byggmaxilla on myymälät Espoossa, Jyväskylässä, Kangasalla, Lahdessa, Oulussa, Pirkkalassa, Porissa, Porvoossa, Raisiossa, Seinäjoella. Turussa, Vaasassa ja Vantaalla.

Aleksi Virkkunen, Suomen maajohtaja, puh. 040 137 7001, sähköposti: aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Byggmax lyhyesti

Vuonna 1993 perustettu rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 120 myymälää eri maissa: 77 myymälää Ruotsissa, 30 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 4,1 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi

BYGGMAX – LAATUA JÄRKEVÄÄN HINTAAN