GIGASET ME: juuri sinulle kehitetty älypuhelin

GIGASET julkistaa ME-älypuhelintensa ensimmäisen sukupolven tuotesarjan.

Berliini, 2.syyskuuta 2015 – GIGASET, DECT-puhelinten Euroopan markkinajohtaja, julkistaa aivan Berliin IFA-messujen alla GIGASET ME -tuotesarjan, joka on yrityksen ensimmäinen älypuhelinsarja. GIGASET ME Pure-, GIGASET ME – ja GIGASET ME Pro –mallien julkistuksella kokenut saksalainen tietoliikenneyritys avaa uuden sivun toiminnassaan. Yritys siirtyy samalla toiselle vuosikymmenelle historiassaan valjastaen vakuuttavalla tavalla kansainvälisesti toimivan yrityksen kaikki resurssit.

ME-sarjan puhelimissaan GIGASET yhdistää uusimman teknologian omaan laajaan tietoliikennelaitteista ja kulutuselektroniikasta hankkimaansa kokemukseen. Kansainvälinesti toimiva GIGASET, jonka pääkonttori on Saksassa, on nyt siirtymässä tämän hetken kiinnostavimmille kasvumarkkinoille luottavaisena ja toimintaan sitoutuneena. ”Jos teet jotakin, tee se kunnolla”, toteaa GIGASETIN toimitusjohtaja Charles Fränkl. ”Meillä on käytettävissämme tarvittava infrastruktuuri sekä, mikä tärkeintä, oikeat ihmiset, oikeat ideat ja oikea teknologia, joilla pystymme varmistamaan menestyksemme mobiilialan erittäin kovassa kilpailussa”.

Odotuksiin vastaaminen

GIGASET pyrkii tavoitteisiinsa tiimillä, johon kuuuluu maailman maailman parhaita insinöörejä ja suunnittelijoita. Nämä suunnittelijat ovat nostaneet matkapuhelinalan luotettavuutta, käyttömukavuutta sekä huipputekniikan ja -muotoilun yhteensovittamista koskevat standardit täysin uudelle tasolle. GIGASETIN laatupuhelinten suunnittelun lähtökohtana ovat olleet puhelintensa laadulle, muotoilulle sekä elämäntapaa heijastaville vaatimuksille tämän hetken aktiivisten käyttäjien asettamat vaatimukset, ja niissä ilmenevät saksalaisen insinööritaidon laatu ja sitä ohjaavat arvot.

Puhelimien teräväpiirtokamerat, laajakulmalinssit ja suuri määrä erilaisia kameran käyttömukavuutta lisääviä piirteitä mahdollistavat entistä suuremmat ja paremmat valokuvat. Puhelinten korkealaatuiset, häviöttömiä tiedostomuotoja käyttävät innovatiiviset äänenvälitystavat ovat varmasti käyttäjien mieleen. GIGASETIN tiukat laatuvaatimukset näkyvät myös GIGASET ME -puhelimien puhtaassa muotokielessä ja huippuluokan materiaaleissa.

Suunnittelu huippuluokkaa, valmistus Saksassa

”GIGASET ME on puhelin, josta jokainen käyttäjä varmasti löytää haluamansa piirteet, riippumatta siitä, kuka hän on, missä hän on ja missä tilanteessa hän puhelinta käyttää”, sanoo moninkertaisesti palkittu GIGASETIN suunnittelija Hans-Henning Brabänder, kiteyttäen näin oman näkemyksensä GIGASET ME -puhelimista. Brabänderin johdollaan kehitetyssä muotokielessä yhdistyvät korkealaatuinen ruostumaton teräs, puhelimien etu- ja takapuolella käytetty tyylikkäästi pyöristetty kolmannen sukupolven Gorilla® Glass -lasimateriaali sekä saksalaiseen laatuajatteluun nojaava tuotanto. Valetun, aukottoman rakenteensa ansiosta puhelimet kestävät hyvin pölyä ja kosteutta. Kevyt mutta silti kestävä ruostumattomasta teräksestä tehty runko tekee GIGASET ME -puhelimesta käteen miellyttävän. Tätä kokemusta tukee myös puhelimen selkeä muotokieli, jonka jokainen yksityiskohta tuo käyttään mieleen muiden GIGASET-tuotteiden suunnittelua ohjaavat perintötekijät.

Kaikki GIGASET ME –älypuhelimet tulevat myyntiin Euroopassa ja Kiinassa syksyllä 2015. Perustason GIGASET ME Puren hinta on 349 euroa, keskitason GIGASET ME:n hinta on 469 euroa ja premium-luokan GIGASET ME Pron hinta 549 euroa.

Puhelinten yksityiskohtaiset tekniset tiedot ovat saatavilla erillisessä lehdistötiedotteessa, joka sisältyy median tietopakettiin.

Lehdistön yhdyshenkilöt:

Stefan Zuber                                                                Raphael Dörr

Yrisysviestinnän johtaja &                                         Tiedottaja, Gigaset AG Sijoittajasuhteet

Puhelin: +49 (0)89 444456-866                                   Puhelin: +49 (0)89 444 456 866

Sähköposti:info.presse@gigaset.com                     Sähköposti:info.presse@gigaset.com

Jukka-Pekka Hares                                                                                Jonna Varhama

Viestintätoimisto Manifesto                                                 Viestintätoimisto Manifesto

Puhelin: 050 371 5364                                                                     Puhelin: 050 5432926

Sähköposti: jukka-pekka.hares@manifesto.fi               jonna.varhama@manifesto.fi

Tietoja Gigasetista

Gigaset AG, München, on kansainvälisesti toimiva viestintäteknologiayritys. Yhtiö on DECT-puhelinten markkinajohtaja Euroopassa ja kansainvälisesti johtava laitetoimittaja. Yhtiö työllistää noin 1 300 henkeä ja sillä on myyntitoimintaa noin 70 maassa. Gigaset pro -nimellä yhtiö kehittää ja myy innovaativisia liikepuhelinratkaisuja pienille ja keskisuurille yrityksille. Yhtiö toimii myös älykkään kodin teknologian alalla. Gigaset elements -nimen alla kehitetään ja markkinoidaan huippuluokan älykkään kodin pilvipohjaisia tuotteita ja ratkaisuja. Lisäksi yhtiö omistaa yhdessä Singaporessa toimivan Goldin Fund Pte. Ltd:n kanssa Gigaset Mobilen, joka valmistaa matka- ja älypuhelimia sekä niiden lisälaitteita.

Gigaset AG on listattu Deutsche Börsen Prime Standard -listalle, joten siltä edellytetään korkeinta mahdollista läpinäkyvyyttä. Yhtiön osakkeilla käydään kauppaa Frankfurtin pörssissä tunnuksella 'GGS' (ISIN: DE0005156004).

Seuraa Gigasettiä: