Kotimainen Ilves-maalit vastaamaan Byggmaxin maalitarjonnasta Suomessa

Rakennustarvikeketju Byggmax uudisti maalivalikoimansa ja valitsi kotimaisen Ilves-maalit uudeksi toimittajakseen. Laadukkaat Ilves-maalit on kehitetty pohjoisen vaativiin olosuhteisiin. Ilves-maalien myötä Byggmax tarjoaa jatkossa myös maalien sävytyspalvelua.

– Kotimaiselle toimijalle ja perheyritykselle Byggmaxin valinta Ilves-maalien ottamisesta mukaan päämaalikumppanikseen on merkittävä asia. Olemme mielellämme mukana kehittämässä Byggmaxin maalitarjontaa ja sävytyspalvelua, ja uskon, että maaliemme laadukkuus ja soveltuvuus Suomen sääolosuhteisiin tullaan huomaamaan asiakkaiden keskuudessa, sanoo Ilves-maalien toimitusjohtaja Joona Kokkonen.

Byggmax Suomen kokonaisvaltaisen maalikategorian uudistuksen taustalla oli kotimaisen toimittajan toivomus.

– Haluamme korostaa suomalaisten tuotteidemme korkeaa osuutta valikoimissanne. Lisäksi haluamme viestiä olevamme osa suomalaista rakennuskulttuuria ja tunnemme suomalaisten tarpeet. Paitsi, että suomalaiset tuotteet ovat korkealaatuisia, haluamme myös tukea kotimaisia yrityksiä ja yrittäjiä, sanoo Byggmax Suomen maajohtaja Aleksi Virkkunen.

Ilves-maalit tuo sävytyspalvelun Byggmaxiin

Maalikategorian muutos saatiin äskettäin vietyä loppuun, ja Ilves-maalit ovat nyt näyttävästi esillä Byggmax-myymälöiden hyllyissä. Maalivalikoima kattaa monenlaiset maalit sekä sisä- että ulkokäyttöön ja sisältää jopa 158 myyntiartikkelia Ilves-maaleilta. Kategoriauudistuksen myötä Byggmax tarjoaa jatkossa myös maalien sävytyspalvelua asiakkailleen.

– Suomalaiset remontoijat haluavat valita itse tarkan maalisävyn. Valmisvärit eivät riitä. Yhteistyössä Ilves-maalien kanssa olemme nyt tuoneet kaikkiin myymälöihimme kautta maan Väripiste-sävytyspalvelun, joka tarjoaa yli 600 000 värisävyä kattavan sävyvalikoiman, Virkkunen kertoo.

Suomalaista laatua järkevään hintaan jo vuosien ajan

Ilves-maalit -merkillä on myyty maalia Suomessa 17 vuotta. Byggmaxin tavoin Ilves-maalien myyntivaltti on korkealuokkainen laatu järkevään hintaan.

Suomalainen laatu Ilves-maaleille kunnia-asia.

– Maalimarkkinoilla markkinajohtajat panostavat mittavaan markkinointiin, kun taas Ilves-maalit säästää ne rahat kuluttajilta ja myy laadukkainta maalia halvemmalla. Panostamme paljon tuotteidemme laatuun. Tuotteet kehitetään ja testataan moderneissa laatulaboratorioissa. Lisäksi maalitehtaissa on tehokas laadunvalvontajärjestelmä teollista tuotantoa varten. Ilves-maaleilla on yhteistyötehtaat Suomessa ja Ruotsissa, Kokkonen sanoo.

Tutustu Byggmaxin uuteen maalivalikoimaan tästä: https://www.byggmax.fi/maalit-ja-maalaustarvikkeet

Aleksi Virkkunen, Byggmax Suomen maajohtaja puh. 040 137 7001, aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Joona Kokkonen, Ilves-maalien toimitusjohtaja Puh. 050 526 3854, joona@tukkukokkonen.fi

Haastattelupyynnöt sekä tuotetiedot, -näytteet, -kuvat ja -kuvauslainat:

Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto puh. 050 371 5364, jukka-pekka.hares@manifesto.fi

Byggmax lyhyesti

Vuonna 1993 perustetulla rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 128 myymälää eri maissa: 82 myymälää Ruotsissa, 33 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 5,2 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi