Laadukkaat lasitetut ulkohuoneet sekä kasvihuoneet Byggmaxin valikoimaan

Byggmaxin valikoima laajentuu uusilla pihatuotteilla kuten lasitetuilla ulkohuoneilla ja kasvihuoneilla. Niiden avulla pihaunelmien toteuttaminen on nyt helpompaa ja edullisempaa kuin koskaan. Byggmaxin tarjoamat kokonaisratkaisut toimitetaan kätevästi kotiovelle ja ne on helppo asentaa paikoilleen itse. Pihan ja terassin tuunaaminen ovat tällä hetkellä kuuminta trendiä.

Rakennustarvikekauppaketju Byggmax valtaa jälleen uusia tuotealueita, kun se tuo valikoimaansa laadukkaita rakennustuotteita pihojen ja terassien laittamiseen. Uusia tuotteita ovat lasitetut ulkohuoneet sekä kasvihuoneet

”Olemme innoissamme voidessamme tarjota asiakkaillemme kokonaan uusia tuotteita pihaunelmien toteuttamiseen. Uudet tuotteet ovat luonnollinen jatkumo Byggmaxin valikoimaan: laadukkaita ja huolella valittuja, edullisia rakennustarvikkeita tee-se-itse-henkisille kotinikkareille. Verkkokauppaamme tulee laaja valikoima, josta asiakas voi valita omaan käyttötarkoitukseensa parhaiten sopivan mallin: haluaako lasitetun ulkohuoneen pelkästään kesäkäyttöön tai pidempään käyttökauteen sopivan kokonaisuuden. Byggmax toimittaa tuotteet suoraan asiakkaan kotiin tai kesämökille, minkä jälkeen tee-se-itse-nikkari kokoaa tuotteen itse valmiiden ohjeiden mukaisesti. Näin voimme tarjota edullisemmat hinnat”, kertoo Byggmax Suomen maajohtaja Aleksi Virkkunen.

Katetut ulkoterassit jokaiseen tarpeeseen

Uutuusvalikoimassa on muun muassa kattava valikoima lasitettuja ulkohuoneita, joista löytyy sopiva kaikenlaisiin taloihin omakotitaloista mökkeihin ja huviloihin. Mallit sopivat niin 1900-luvun alun vanhoihin huviloihin kuin tämän päivän moderneihin omakotitaloihin, kaikkiin sääolosuhteisiin ja jokaiseen vuodenaikaan. Katettu ja lasitettu ulkohuone tuo toivottua lisätilaa ja rentouttavan oleskelupaikan vuoden ympäri.

Käyttökauden mukaan mukailtava lasitettu ulkohuone, 14,5 m2

Vapaasti seisova ulkohuone, josta on mahdollista valita käytön mukaan eri vuodenajoille sopiva ratkaisu. Eri vaihtoehdot ovat kesä, jatkettu kesä sekä kevät­–syksy. Kesämalli sopii lämpimimpään vuodenaikaan, jatkettu kesä on hieman paremmin eristetty, jossa kauden voi aloittaa hieman aiemmin ja jatkaa pykälän pidempään. Kevät–syksy-malli sopii nimensä mukaisesti oleiluun suuren osan vuodesta. Lämmön eristyksen takaavat eristetympi ja paksumpi lasi sekä paksumpi, 32 mm kennomuovikatto.

Hinta: alkaen 4290 euroa. Verkkokauppatuote.

Bruka-kasvihuone, 5 m2

Kompaktin kokoinen Bruka-kasvihuone sisältää kaiken tarvittavan ja, mikä tärkeintä, edesauttaa onnistunutta viljelyä. Näppärästä koostaan huolimatta Bruka-kasvihuone on mukavan korkea, joten siellä on miellyttävä työskennellä ja oleilla. Kasvihuone on varustettu käsin avattavalla ilmastointi-ikkunalla. Ovi kulkee kitkattomasti edestakaisin. Kasvihuoneessa on myös integroidut sadevesikourut. Lisäksi sokkeli sisältyy pakettiin. Kasvihuone on saatavana vihreänä tai alumiinin värisenä. Lasitusvaihtoehdot ovat 3 mm paksu konelasi ja 4 mm paksu kennolevy.

Hinta: alkaen 804 euroa. Verkkokauppatuote.

Tuotevalikoima on nähtävissä kokonaisuudessaan osoitteessa Byggmax.fi. Lisäksi Byggmax on pystyttänyt ulkohuoneen esittelymallin Espoon, Oulun, Pirkkalan ja Raision myymälöihin. Näihin myymälöihin voi varata henkilökohtaisen esittelyajan Byggmaxin asiakaspalvelusta, 0753 25 29 46 (pvm/mpm), ma–pe: klo 9:00–17:00, tai asiakaspalvelu@byggmax.fi.

Tuotevalikoiman laajentuminen liittyy yrityskauppaan, jossa Byggmax osti laadukkaista ja edullisista piha- ja puutarhatuotteistaan tunnetun ruotsalaisen Skånska Byggvarorin. Skånska Byggvaror on perustettu vuonna 1965 ja kehittynyt postimyyntiyrityksestä vakiintuneeksi verkkokauppatoimijaksi, jolla on yli kuusi miljoonaa verkkokävijää vuosittain. Tee se itse -markkinoilla toimivan Skånska Byggvarorin tuotevalikoimaan kuuluu esimerkiksi lasitetut ulkohuoneet sekä kasvihuoneet. Nyt tuotteet tulevat myös suomalaisten piharakentajien ulottuville Byggmaxin verkkokaupan kautta 16.5.2016 alkaen.

Byggmax myy rakennustarvikkeita kuten puutavaraa, lattioita, kipsilevyjä, sementtiä, ikkunoita, ovia ja maaleja sekä ammattilaisille että kotinikkareille. Byggmaxin liikeideana on tarjota asiakkailleen laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Byggmaxilla on myymälät Espoossa, Jyväskylässä, Kangasalla, Lahdessa, Oulussa, Pirkkalassa, Porissa, Porvoossa, Raisiossa, Seinäjoella, Turussa, Vaasassa ja Vantaalla.

Aleksi Virkkunen, Suomen maajohtaja, puh. 040 137 7001, sähköposti: aleksi.virkkunen@byggmax.fi

www.byggmax.fi

www.skanskabyggvaror.se

Kuvapyynnöt:

Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto, puh. 050 371 5364, sähköposti: jukka-pekka.hares@manifesto.fi

Byggmax lyhyesti

Vuonna 1993 perustettu rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 119 myymälää eri maissa: 76 myymälää Ruotsissa, 30 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 4,1 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi

BYGGMAX – LAATUA JÄRKEVÄÄN HINTAAN