Manifeston Harri Kammonen IPREX-viestintätoimistoverkoston EMEA-alueen johtoon

Viestintätoimisto Manifeston toimitusjohtaja Harri Kammonen on valittu globaalin viestintätoimistoverkosto IPREX Global Communicationin EMEA-alueen vetäjäksi ja globaalin hallituksen jäseneksi.

Harri Kammosen tehtävänä on yhdessä muun organisaation kanssa verkoston toimintojen kehittäminen, yhteisten myyntihankkeiden edistäminen sekä uusien jäsenyrityksen rekrytointi. Kammonen jatkaa normaalisti työssään Manifeston toimitusjohtajana.

”IPREX-verkosto kasvaa voimakkaasti kaikilla mantereilla ja on mahtava olla mukana kehittämässä sen strategiaa ja toimintaa. EMEA-alueella tavoitteena on erityisesti toimistoverkoston vahvistaminen Afrikan mantereella ja itäisen Euroopan alueella sekä asiakastoimeksiantojen lisääminen toimistojen välillä. Erityisesti Pohjoismaissa olemme viime vuosina onnistuneet hyvin yhteisten asiakasprojektien hankinnassa ja asiakkaiden palvelemisessa”, sanoo Kammonen.

Manifesto on ollut IPREX:in jäsen lähes 10 vuotta ja se on auttanut verkoston kautta useita suomalaisia yrityksiä viestinnässä eri puolilla maailmaa, niin Kiinassa, USA:ssa kuin Euroopassakin.

”Verkoston itsenäisten, yrittäjävetoisten toimistojen halu palvella asiakkaita on kova. Luottamus ja tulosten aikaansaaminen takaavat, että verkoston jäsenet tuovat jatkossakin uutta bisnestä. Meilläkin on siksi helppo ohjata suomalainen asiakkaamme kumppanimme hoiviin verkostossa”, Kammonen jatkaa.

"EMEA-alueen johtajana ja globaalin hallituksen jäsenenä Harri on keskeisessä roolissa IPREX-verkoston kehittämisessä. Arvostus Harria kohtaan on suurta verkoston jäsenyritysten keskuudessa. Odotan innolla yhteistyötä hänen kanssaan, kun laajennamme IPREX:in maailmanlaajuista peittoa ja autamme asiakkaitamme viestinnässä eri puolilla maailmaa”, sanoo IPREX:in globaali johtaja Andrei Mylroie.

IPREX on yksi maailman suurimmista itsenäisten viestintätoimistojen muodostamista PR-verkostoista. IPREX:illä on jäsentoimistot yli 70 maassa ja niiden yhteenlaskettu liikevaihto on 350 miljoonaa dollaria. Toimistot työllistävät yhteensä noin 1 800 viestinnän ammattilaista.

Manifesto on vuonna 2000 perustettu viestintätoimisto. Se tarjoaa asiakkaille yritysviestinnän, markkinointiviestinnän ja yhteiskuntasuhteiden palveluja. Vuonna 2017 Manifeston liikevaihto oli 1,4 miljoonaa euroa. Sen asiakkaita ovat mm. Amazon Web Services, Byggmax, Epson, Facebook, Finnkino, HUS, SAP, Solita sekä Sony.

Harri Kammonen, toimitusjohtaja, viestintätoimisto Manifesto

harri.kammonen(at)manifesto.fi, 040 500 1120