SOLITA JA DELL BOOMI YHTEISTYÖHÖN PILVI-INTEGRAATIOISSA

Solita on solminut yhteistyösopimuksen johtavan integraatioalustatoimittaja Dell Boomin kanssa. Yhteistyö laajentaa Solitan asiakkailleen tarjoamia pilvipohjaisia integraatiopalveluja (iPaaS), joiden kysyntä markkinoilla kasvaa tällä hetkellä voimakkaasti.

Solita tarjoaa jatkossa asiakkailleen uuden vaihtoehdon pilvipohjaisiin integraatiopalveluihin Dell Boomi -alustan päällä. Solitan tarjoamien palveluiden avulla asiakkaat voivat toteuttaa kustannustehokkaita ja ketteriä datan ja liiketoimintaprosessien integraatioita eri järjestelmien välillä suoraan pilvestä tai omasta konesalista. Boomin ratkaisu sisältää työkalut myös API Management-, EDI- ja MDM-toteutusten tekemiseen.

Dell Boomin integraatioalusta mahdollistaa digitaalisten palveluiden kehittämisen ja liiketoiminnan tehostamisen luomalla edellytykset Connected Business -lähestymistavalle, jossa Boomi yhdistää ja tarjoaa yhtenäisen integraatioalustan yrityksen eri liiketoiminta-alueiden, kumppaneiden ja asiakkaiden yhteiseen käyttöön. Dell Boomi toimii mahdollistajana yrityksien pilvitransformaatiohankkeissa ottaen huomioon yrityksen lähtökohdat ja muutoksen tavoitteet.

”Vanhat tavat kehittää ja hallita integraatiopalveluja eivät enää riitä. Haluamme helpottaa asiakkaidemme elämää tarjoamalla parhaat kumppanit kunkin asiakkaamme tilanteeseen sopivien ratkaisujen löytämiseksi myös integraatiopalveluiden saralla. Dell Boomi on kansainvälisesti tunnustettu integraatioalustatoimittaja, jolla on edistykselliset ratkaisut ja isoja asiakkuuksia myös Suomessa. Dell Boomin kustannustehokas ja skaalautuva tapa toteuttaa aidosti hybridimallinen integraatioympäristö täydentää hyvin Solitan palveluvalikoimaa. Dell Boomin teknologia yhdistettynä Solitan pilvi- ja integraatio-osaamiseen avaa uusia mahdollisuuksia yhdistää nykyiset operatiiviset tietojärjestelmät uusien digitaalisten palveluiden kanssa ilman isoja investointeja räätälikooditoteutuksiin”, sanoo pilvi- ja integraatiopalveluista Solitassa vastaava johtaja Karri Lehtinen.

Pilvi-integraatiopalvelun eli iPaaS:in avulla saadaan toteutettua kaikki tarvittavat integraatioprosessit eri pilvipalvelualustojen, pilvipohjaisten SaaS-ohjelmistojen ja omissa konesaleissa olevien tietojärjestelmien välillä. Verrattuna perinteisiin integraatioteknologioihin, pilvi-integraatio tarjoaa asiakkaille ketterän ja kustannustehokkaan integraatiototeutusmallin, jossa on jo valmiiksi sisäänrakennetut valmiudet monipuolisten integraatio- ja informaatiohallinnan työvälineiden käyttöönottamiseksi. Uuden teknologian ja toimintatavan myötä liiketoiminnan tarpeisiin pystytään vastaamaan entistä nopeammin.

Karri Lehtinen, johtaja, pilvi- ja integraatiopalvelut, Solita Oy

karri.lehtinen@solita.fi, puh. 040 507 8474