Solitalle AWS Managed Service Provider -tunnustus huipputason pilvi-infrastruktuurin palveluntarjoajana

Teknologia-, strategia- ja design-yhtiö Solita on hyväksytty Amazon Web Services Managed Service Provider -kumppanuusohjelmaan. Solita on yksi harvoista tälle tasolle yltäneistä yrityksistä Pohjoismaissa. Solita on pitkäaikainen AWS-konsultointikumppani, ja on aiemmin saanut myös Big Data Competency -tunnustuksen. Solita on AWS-palveluiden virallinen jälleenmyyjä niin yksityisellä kuin julkisella sektorillakin.

Solitalle myönnettyä AWS Managed Service Provider -tunnustusta edelsi ulkopuolisen auditointiyhtiön tarkka auditointiprosessi. AWS Managed Service Provider (MSP) -kumppanit hallitsevat pilvi-infrastruktuurin ja järjestelmien siirron pilveen, sekä tuottavat asiakkailleen arvoa tarjoamalla pilvipalveluiden ennakoivaa seurantaa sekä automaatio- ja hallintapalveluita. Solita tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen valikoiman pilvipalveluita yhdistettynä pitkään kokemukseen pilvinatiivien ohjelmistojen kehittämisestä sekä toimintakulttuurin muutoksen tukemisesta.

Pilven hallintamallista jatkuvaan palveluun

Solitan palvelut ulottuvat modernin pilvistrategian ja -hallintamallien luonnista pilvinatiivien ohjelmistojen kehittämiseen ja operointiin. Solitalla on vuosien kokemus AWS-ratkaisuista, ja yhtiö on AWS-palveluiden virallinen jälleenmyyjä sekä yksityisellä että julkisella sektorilla. Solita on AWS Partner Network (APN) -verkoston Advanced Consulting Partner, Channel Reseller Partner ja Authorized Public Sector Partner. Solita on myös saanut AWS Big Data Competency -tunnustuksen.

Amazon Web Services on yksi maailman suurimmista pilvipalveluiden tarjoajista. AWS-palveluita käyttää yli miljoona aktiivista asiakasta ympäri maailmaa. Solitalla on asiakkainaan useita edelläkävijäyrityksiä, kuten DNA ja Assa Abloy.

”Datavallankumouksen, GDPR:n ja kyberuhkien aikakaudella on entistä tärkeämpää rakentaa ja operoida pilvipalveluita turvallisesti ja tehokkaasti. Solita auttaa tekemään asiakkaiden työtavoista ja palveluista entistä läpinäkyvämpiä, ketterämpiä ja tehokkaampia. Otamme tämän harvinaisen tunnustuksen ylpeinä vastaan. Se on osoitus vahvasta pilviosaamisestamme ja siitä, että edelläkävijämentaliteettimme ja pitkäjänteinen työ tuottavat poikkeuksellisia tuloksia jokapäiväisessä toiminnassa”, sanoo Karri Lehtinen, Solitan pilvi- ja integraatiopalveluista vastaava johtaja.

Lue lisää AWS-ratkaisuista: https://www.solita.fi/en/amazon-web-services/

Lue lisää Solitan pilvipalveluista: https://www.solita.fi/solita-cloud-services/

Karri Lehtinen, johtaja, Cloud and Connectivity, Solita

karri.lehtinen@solita.fi, puh. 040 507 8474