Työsuhde-etujen markkinajohtaja Edenred Finland tuo asiakkailleen Apple Payn – mahdollistaa helpon, turvallisen ja nopean mobiilimaksamisen Suomessa

Edenredin yli 100 000 asiakasta, jotka käyttävät Ticket Duo lounas-, liikunta- ja kulttuurietukorttia voivat nyt maksaa Apple Paylla paikoissa, joissa Ticket Duo on hyväksytty ja joissa on lähimaksumahdollisuus. Edenredin maksuvälineitä on käytössä yli 21 000 ravintolassa sekä liikunta- ja kulttuuripaikassa.

Turvallisuus ja yksityisyys ovat Apple Payn käytön ytimessä. Kun asiakas maksaa Apple Paylla, korttinumero ei tallennu laitteelle eikä Applen palvelimille. Apple Pay käyttää jokaiseen ostokseen laitekohtaista numeroa ja uniikkia maksutapahtumakoodia.

– Apple Pay tarjoaa asiakkaillemme uuden nopean ja helppokäyttöisen maksutavan. Nämä ovat ominaisuuksia, jotka ovat myös Edenredin maksuvälineiden keskiössä. Apple Pay vahvistaa Edenredin asemaa Suomen johtavana työsuhde-eturatkaisujen tarjoajana, toteaa Edenred Finlandin toimitusjohtaja Leena Hellfors.

Apple Pay on helppo ottaa käyttöön ja käyttäjät saavat palkintoja ja etuja, joita pankki- ja luottokorttiyhtiöt tarjoavat. Kaupoissa Apple Pay toimii iPhone SE:llä, iPhone 6:sta eteenpäin sekä Apple Watchilla. Maksu vahvistetaan joko sormenjäljellä tai kasvojentunnistustoiminnolla.

Lisätietoja Apple Paysta löytyy osoitteesta:  https://www.apple.com/fi/apple-pay/

Leena Hellfors
Edenred Finland Oy
leena.hellfors@edenred.com

Edenred on listattu Pariisin Euronext pörssiin ja yritys toimii 42 maassa noin 8.000 työntekijän voimin. Edenredillä on lähes 750.000 yritys- ja julkishallinnon asiakasta, 1,4 miljoonaa kumppania ja 43 miljoonaa edunsaajaa.

Valikoimaamme kuuluu lounas-, liikunta- ja kulttuuri- sekä työmatkaeturatkaisu. Edenredin kortti käy yli 21 000 käyttöpaikassa ympäri Suomea. Palvelemme yli 15 000 yritysasiakasta ja tuotteitamme käyttää noin 300 000 työntekijää