Työsuhde-etujen markkinajohtaja Edenred Finland tuo asiakkailleen Apple Payn – mahdollistaa helpon, turvallisen ja nopean mobiilimaksamisen Suomessa

Edenredin yli 100 000 asiakasta, jotka käyttävät Ticket Duo lounas-, liikunta- ja kulttuurietukorttia voivat nyt maksaa Apple Paylla paikoissa, joissa Ticket Duo on hyväksytty ja joissa on lähimaksumahdollisuus. Edenredin maksuvälineitä on käytössä yli 21 000 ravintolassa sekä liikunta- ja kulttuuripaikassa.

Turvallisuus ja yksityisyys ovat Apple Payn käytön ytimessä. Kun asiakas maksaa Apple Paylla, korttinumero ei tallennu laitteelle eikä Applen palvelimille. Apple Pay käyttää jokaiseen ostokseen laitekohtaista numeroa ja uniikkia maksutapahtumakoodia.

– Apple Pay tarjoaa asiakkaillemme uuden nopean ja helppokäyttöisen maksutavan. Nämä ovat ominaisuuksia, jotka ovat myös Edenredin maksuvälineiden keskiössä. Apple Pay vahvistaa Edenredin asemaa Suomen johtavana työsuhde-eturatkaisujen tarjoajana, toteaa Edenred Finlandin toimitusjohtaja Leena Hellfors.

Apple Pay on helppo ottaa käyttöön ja käyttäjät saavat palkintoja ja etuja, joita pankki- ja luottokorttiyhtiöt tarjoavat. Kaupoissa Apple Pay toimii iPhone SE:llä, iPhone 6:sta eteenpäin sekä Apple Watchilla. Maksu vahvistetaan joko sormenjäljellä tai kasvojentunnistustoiminnolla.

Lisätietoja Apple Paysta löytyy osoitteesta:   https://www.apple.com/fi/apple-pay/

Leena Hellfors
Edenred Finland Oy
leena.hellfors@edenred.com

Edenred on listattu Pariisin Euronext pörssiin ja yritys toimii 42 maassa noin 8.000 työntekijän voimin. Edenredillä on lähes 750.000 yritys- ja julkishallinnon asiakasta, 1,4 miljoonaa kumppania ja 43 miljoonaa edunsaajaa.

Valikoimaamme kuuluu lounas-, liikunta- ja kulttuuri- sekä työmatkaeturatkaisu. Edenredin kortti käy yli 21 000 käyttöpaikassa ympäri Suomea. Palvelemme yli 15 000 yritysasiakasta ja tuotteitamme käyttää noin 300 000 työntekijää

Yrityksestä

Manifesto on vuonna 2000 perustettu viestintätoimisto. Autamme viestimään tuloksellisesti ja luovasti. Palvelujemme avulla viestit ovat selkeitä ja ne menevät tehokkaasti perille kohderyhmät tavoittavissa kanavissa.