Ohjelmistoyhtiöt Sunduka Oy ja mCard Europe Oy yhdistyvät

Ohjelmistoyhtiöt Sunduka Oy ja mCard Europe Oy yhdistyvät. Uusi Sunduka Oy kehittää innovatiivisia mobiilipalveluja, jotka tekevät ihmisten päivittäisestä viestinnästä ja asioinnista hauskempaa sekä helpompaa. Yrityksille Sundukan Ringi ja Mobiilikortti -palvelut tarjoavat ainutlaatuisen, tehokkaan ratkaisun mobiilimarkkinointiin ja asiakkuuksien hoitoon.

Sundukan palvelujen asiakkaina on jo useita kymmeniä suuria ja pieniä yrityksiä ja kysyntä on kovassa kasvussa. Sunduka tähtää mobiilimarkkinoinnin palveluillaan globaaleille markkinoille.

Ringi on käänteentekevä mobiilisovellus ja puhelu-media -palvelu, jolla tavalliset kännykkäpuhelut muuttuvat hauskaksi, visuaaliseksi ja viestinnälliseksi kokemukseksi. Ringin avulla tavallisesta äänipuhelusta voi tehdä paljon enemmän: puhelun voi personoida tai brändätä lisäämällä puhelun yhteyteen sopivan kuvan ja viestin.

Mobiilikortti on mobiilisovellus, joka helpottaa ihmisten arkea ja asiointia tuomalla kaikki kanta-asiakaskortit, etu- ja jäsenkortit mobiililaitteisiin. Edut ja asiakastiedot ovat aina kätevästi ja turvallisesti saatavilla yhdessä helppokäyttöisessä palvelussa. Yritysten asiakasmarkkinointiin Mobiilikortti tuo aivan uusia mahdollisuuksia hyödyntämällä puhelimen paikannus-, viestintä- ja sosiaalisia toimintoja. Mobiili kanta-asiakkuus tarjoaa merkittäviä kustannussäästöjä ja parantaa tehokkuutta perinteisiin paperi- ja muovikorttijärjestelmiin verrattuna.

”Molempien startup-yhtiöiden omistajat lähtivät alun perin rakentamaan kansainvälistä mobiilimarkkinoinnin ohjelmistoyhtiötä. Olemme vakuuttuneita, että yritysfuusio nopeuttaa valittua strategiaa luoden asiakkaillemme kilpailukykyisemmän, laajemman palvelutarjoaman ja entistä paremmat edellytykset kasvulle sekä menestykselle”, toteaa Sundukan hallituksen puheenjohtaja Tarja Pääkkönen.

”Ajoitus innovatiivisten mobiilipalveluidemme lanseeraukseen on loistava: koko mobiilimarkkina ja palveluiden käyttö kasvaa ennennäkemätöntä vauhtia. Kokenut tiimiimme ja hyvät taustajoukot antavat meille hienot edellytykset kansainvälistyä ja kehittää ainutlaatuisia mobiilipalveluja kuluttajille ja yrityksille”, jatkaa Sundukan toimitusjohtaja Timo Soininen.

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja Tarja Pääkkönen (puh. 358-40-510 3222)

Toimitusjohtaja Timo Soininen,  Sunduka Oy (puh. 358-50-564 8269)

info@sunduka.com

www.sunduka.com l www.ringi.com l www.mobiilikortti.com

Sunduka Oy:

Sunduka on suomalainen ohjelmistoyhtiö, joka toimii mobiilimedian ja -viestinnän voimakkaasti kasvavalla markkina-alueella Sunduka luo ainutlaatuisia mobiilisovelluksia ja -palveluita ihmisten väliseen kommunikointiin ja mobiilimarkkinointiin. Yhtiön toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Sunduka on muinaista suomen kieltä Karjalan suunnalta ja tarkoittaa puista matka- tai aarre-arkkua, johon laitettiin kaikki tärkeät arvoesineet matkalle lähdettäessä ja joka pidettiin aina lähellä.