Uniq Car Center aloittaa Ferrareiden maahantuonnin ja sertifioidun huollon

Helsinkiläinen Uniq Car Center on saanut Ferrareiden maahantuontioikeuden ainoana autotalona Suomessa. Palveluihin kuuluu myös Ferrarin pohjoisin merkkihuoltamo, joka täyttää Ferrarin tiukat kansainväliset kriteerit.

Uusia ja käytettyjä premium-luokan autoja maahantuovasta helsinkiläisestä Uniq Car Centerista voi kesäkuusta alkaen tilata Ferrarin. Autotalon palveluihin kuuluu myös tällä hetkellä Suomen ainoa Ferrari-merkkihuoltamo.

- Nyt Ferrarin omistajat voivat saada korkealaatuista, luotettavaa ja nopeaa huoltoa – suuri osa varaosista löytyy omasta varastostamme. Emme huolla pelkästään autoja, vaan tarjoamme kokonaisvaltaisia elämyksiä. Tilojen suunnittelussa on otettu jokainen pieni yksityiskohta huomioon, designvalaisimista ja nahkasohvista alkaen, kertoo Uniq Car Centerin myyntijohtaja Timo Turunen.

Maailman pohjoisin Ferrari-merkkihuoltamo

Suomessa on rekisteröity noin 200 Ferraria. Uniq Car Centerin kautta autoja myydään myös ulkomaille.

Helsingin Herttoniemen toimipiste on Ferrarin pohjoisin merkkihuoltamo, joten asiakkaita odotetaan myös Baltiasta ja Pietarista. Lähimmät vastaavat huoltopisteet löytyvät Tukholmasta ja Moskovasta.

Tiukat standardit palvelulle

Ferrarilla on omat tiukat standardinsa, jotka koskevat huollossa käytettäviä laitteita ja työkaluja sekä henkilökunnan osaamista. Jokaisessa merkkihuoltamossa suoritetaan tarkastus kaksi kertaa vuodessa.

- Korkeatasoisen Ferrari-huoltamon myötä meillä on uniikkia osaamista, josta hyötyvät myös kaikki muut Uniq Car Centerin asiakkaat, Turunen painottaa.

Timo Turunen, autokaupan johtaja, puh. 040  038 6872, timo.turunen@ucc.fi

Laadukas valikoima ja ensiluokkainen palvelu. Uniq Car Center on uusien ja vähän käytettyjen premium-luokan autojen maahantuontiin ja vähittäismyyntiin keskittynyt yritys, jonka valikoimaan kuuluvat lähes kaikki valtamerkit. Helsingin Herttoniemessä sekä Espoon Olarinluomassa sijaitsevien autotalojen toiminnan lähtökohtana on pitkäjänteinen asiakassuhde, jonka tavoitteena on tyytyväinen, autotarpeissaan kerran toisensa jälkeen Uniq Car Centerin puoleen kääntyvä asiakas. Uniq Car Center kuuluu vakavaraiseen Lease Deal –konserniin.
 www.ucc.fi