On helppoa näyttää hyvältä!

Nyt saat menopelisi säihkymään vaivatta Kungsin autonhoitotuotteiden avulla: paineruiskupullolla levität pesuaineen, hyönteissienellä puhdistat tuulilasit ja lamput, autonpesuharjalla hellit pellit ja vannesienellä ja -harjalla viimeistelet vaikutelman.

Pesun jälkeen kuivaus käy kätevästi upouudella Aqua-away -autokuivaimella ja joko aidolla tai mikrokuitusäämiskällä. Ja jos jopa vahaat kaunottaren, saat parhaan kiillon Kungs-viimeistelyliinalla.

Sisätiloista pyyhkäiset pölyt mikrokuitusäämiskällä, liasta ja rasvasta selviät kostuttamalla sen. Ja sitten vielä kojelauta kiiltämään Kungsin silikonia sisältävällä kiillotussienellä, joka sopii sekä muovi että nahkapinnoille - ei kuitenkaan auton ratille.
Ei se sen vaikeampaa ole!
Lue lisää www.kungs.fi