Viksu pääsee vähemmällä siivouksessakin

Nykyaikaisilla välineillä siivoaminen käy leikiten. SINIn kätevässä sauna- ja pesutilasetissä on kaikki tarvittava pesutilojen tehokkaaseen siivoamiseen.
Saumaharjalla puhdistat helposti laattojen saumavälit ja muut rakoset. Kapea ja napakka harjaosa painuu saumaan ja irrottaa pinttyneenkin lian. Laudepesurin hankaussieni poistaa pintoja vahingoittamatta bakteerit lauteilta ja kaakeleilta. Teräväkuivain kerää veden tehokkaasti seiniltä ja lattioilta. Settiin kuuluu lisäksi saumaharjaan ja kuivaimeen sopiva teleskooppivarsi, jonka saa säädettyä 116 cm pituiseksi.

Muista vaihtaa myös kodin suodattimet!
Ilmanvaihtolaitteiden suodattimet suositellaan vaihdettaviksi kahdesti vuodessa. Syksyn uutuus on mikrokuitusuodatinkasetti, joka estää tehokkaasti homeiden ja bakteerien kasvun laitteistossa ja on teholtaan erinomainen kolmikerrosrakenteensa ansiosta.
Lattiakaivon suodattimet sekä imurien pölypussit tulisi tarkistaa säännöllisesti ja vaihtaa aina tarvittaessa.
Puhtaat suodattimet vaikuttavat ratkaisevasti kodin asumisviihtyisyyteen, raikkauteen ja ilman laatuun.

Lisätietoja:
www.sini.fi