Xbox Press Information 2.6.2009: Ylimääräinen pelitiedote

Metal Gear Solid: Rising Xbox 360:lle

Metal Gear Solid: Rising (Konami Digital Entertainment). Metal Gear Solid: Rising on Hideo Kojiman arvostetun Metal Gear Solid -sarjan odotettu debyytti Xbox 360 -konsolille. Uuden ja jännittävän Metal Gear Solid: Risingin pääosassa on Raiden, yksi suosituimmista MGS-universumin hahmoista. Peli julkistettiin eilen Electronic Entertainment Expon (E3) aattona järjestetyssä Microsoftin Xbox 360 -pressitilaisuudessa. Hideo Kojima vieraili lavalla ja sai kunnian julkistaa odotetun Metal Gear Solid -pelisarjan saapumisen Xbox 360:lle.

Yrityksestä

Tarvitsetpa sitten mainontaa, digiratkaisuja, viestintää tai designia, me osaamme auttaa sinua. Matti Viherjuuri perusti 1955 mainostoimiston, jonka tuli olla fiksu ja mukava yhteistyökumppani. Yli 50 vuoden kulussa perusidea ei ole muuttunut mihinkään. Säännölliset asiakastyytyväisyytemme arvioinnit kertovat, että meidän kanssamme on mukava tehdä työtä ja tuloksia. Kuunnellen ja keskustellen me löydämme sinulle ja brändillesi budjettiin ja tavoitteisiin nähden parhaat ratkaisut. Todennäköisesti ehdotuksemme ei ole Hesarin etusivu, vaan useampia kanavia ja keinoja kekseliäästi hyödyntävä kokonaisuus.