Xbox Press Information 9.6.2009: Turkulainen Rautamakkara soittaa Guitar Heroa livenä Porissa heinäkuun 25. päivänä!

Helsinki 9.7.2009 − Suuri Guitar Hero Metallica -kilpailu on päättynyt. Sonisphere-festivaalin Skandinaviaan tulon yhteydessä valikoiduissa peliliikkeissä järjestettyyn kilpailuun osallistui satoja bändejä Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Ruotsissa. Bändit kamppailivat mahdollisuudesta soittaa Guitar Heroa kymmenientuhansien Metallica-fanien edessä Sonisphere-festivaaleilla. Kilpailu oli Suomessa rankka, mutta 12-vuotiaan Jonnin johdolla esiintyneen voittajabändi Rautamakkaran esitys upposi juryyn. “Osanotto oli fantastista, eikä voittajaa ollut helppo valita niin monen bändin joukosta. Rautamakkara tuntuu kuitenkin itsestään selvältä valinnalta. Jonni tarjosi upean shown ja soitti kitaraa ilmiömäisesti,” sanoo Joakim Wessel, yksi kilpailun tuomareista. Jonni, joka sai ensimmäisen Guitar Hero -pelinsä viime jouluna, on vannoutunut Metallica-fani. Hän kertoo, että James Hetfield ja Kirk Hammet ovat vaikuttaneet hänen soittotyyliinsä paljon. Sonisphere tulee olemaan Jonnin ensimmäinen oikea rockfestivaali. Samalla hän pääsee itse esiintymään. “Tuntuu mahtavalta − rakastan Metallicaa. Olen nähnyt suurimman osan heidän videoistaan, ja olen oppinut paljon seuraamalla heidän uraansa. Olen jo nyt hermostunut, mutta se tulee olemaan siistiä,” sanoo Jonni. Rautamakkara nousee lavalle Porissa heinäkuun 25. päivänä.

Yrityksestä

Tarvitsetpa sitten mainontaa, digiratkaisuja, viestintää tai designia, me osaamme auttaa sinua. Matti Viherjuuri perusti 1955 mainostoimiston, jonka tuli olla fiksu ja mukava yhteistyökumppani. Yli 50 vuoden kulussa perusidea ei ole muuttunut mihinkään. Säännölliset asiakastyytyväisyytemme arvioinnit kertovat, että meidän kanssamme on mukava tehdä työtä ja tuloksia. Kuunnellen ja keskustellen me löydämme sinulle ja brändillesi budjettiin ja tavoitteisiin nähden parhaat ratkaisut. Todennäköisesti ehdotuksemme ei ole Hesarin etusivu, vaan useampia kanavia ja keinoja kekseliäästi hyödyntävä kokonaisuus.