Ammattitaitomaajoukkue jakaa ruusuja helsinkiläisille

Ammattitaidon MM-kilpailut – WorldSkills 2009 järjestetään Kanadan Calgaryssä syyskuun alussa. Kyseessä on eräs maailman suurimmista nuorisotapahtumista. Suomesta kilpailuihin lähtee 45 nuorta, jotka taistelevat mitaleista 39:ssä taitoa ja tarkkuutta vaativassa lajissa.

Maajoukkue esittäytyy helsinkiläisille huomenna perjantaina 14.8 klo 10.30 alkaen, kun se jalkautuu Aleksanterinkadun ja Esplanadin ympäristöön. Nuoret huippuosaajat jakavat ohikulkijoille 2009 kappaletta ammattitaitokilpailuista muistuttavia ruusuja ja kertovat kaupunkilaisille tulevasta MM-koitoksesta. Ennen katutempausta joukkue tapaa opetusministeri Henna Virkkusen Säätytalolla klo 9. Lisätietoa: Joukkueenjohtaja Immo Pylvänen, 040 845 9996, immo.pylvanen@ksao.fi www.skillsfinland.fi (mm. joukkueen kokoonpano), www.worldskills2009.com

Yrityksestä

Viisikko-Communica Communications VCA Oy tarjoaa asiakkailleen kattavat markkinointiviestinnän palvelut. VCA palvelee viestinnän, mainonnan, julkaisujen sekä verkkomarkkinoinnin sovellusten alueilla. Toimintaamme kuuluvat myös valmennus ja tutkimus. VCA:lla on vahva toimialaosaaminen muun muassa julkishallinnon, asunto- ja kiinteistöklusterin, yhteisöjen sekä teollisuuden, kaupan ja logistiikan toimialoilta.