Inspiraatiota kylpyhuoneeseen Unidrainin uudesta tuoteluettelosta!

Unidrain on seinän viereen asennettava lattiakaivo, jonka avaa kylpyhuoneen suunnitteluun aivan uusia mahdollisuuksia. Vastailmestynyt tuoteluettelomme on täynnä inspiroivia ideoita.

Unidrain on siirtänyt lattiakaivon perinteiseltä paikaltaan keskilattialta seinän viereen. Tämä mahdollistaa avarat lattiapinnat ja suurten laattojen käytön. Ratkaisu on täysin vesitiivis ja vähentää kosteusvahinkojen riskiä.
Uusi Unidrainin tuoteluettelo 2008 on nyt saatavana. Luettelosta löydät tuoteuutuudet, inspiraatiota rakennusprojekteihin sekä kaikkien lattiakaivokalusteiden ja kehysten tuotenumerot. Luettelossa esitellään Unidrainin design, joka edustaa veitsenterävää minimalismia, käytännöllisyyttä ja ajatonta pohjoismaista muotoilua. Se sisältää myös uudet mitat ja koot, joten vanha tuoteluettelo on vanhentunut.

Kolme ainutlaatuista Unidrain-järjestelmää

Vuoden 2008 tuoteluettelossa on kattavasti esitelty kolme Unidrain-järjestelmää: 1000 on suora perusmalli, 1100 suurten kylpytilojen pitkä moduuli ja 2000 pienempien tilojen näppärä nurkkaratkaisu. Anna monikäyttöisten ja toimivien ratkaisujen inspiroida.

Uudet monikäyttöiset kehykset

Unidrain-kaivojen asennus on nyt entistä yksinkertaisempaa. Unidrainissa riittää aina lattian kaato vain yhteen suuntaan. Samaan aikaan tuoteluettelon kanssa markkinoille tulevat uudet lattiakaivokalusteet ja kehykset on entistäkin helpompi koota. Muutoksen aikana Unidrain antaa kaikille nykyisille kalusteille ja niihin kuuluville kehyksille täyden palautusoikeuden, joten varastointi ei aiheuta ongelmia. Unidrainin uusilla kehyksillä ja lattiakaivokalusteilla on uudet LVI-numerot, ja tuotteet valmistetaan entistä tehokkaammilla ja laadukkaammilla menetelmillä.

Uusi huomiota herättävä pakkaus

Kehykset ja lattiakaivokalusteet on pakattu harmaisiin pakkauksiin, joissa on näkyvät etiketit. Harmaisiin pakkauksiin pakatut uudet lattiakaivokalusteet ja kehykset sopivat nykyisiin viemärikaivoihin ja ritilöihin. Nykyiset valkoiset pakkaukset vaihdetaan harmaisiin vuoden 2008 aikana.
Hanki tuoteluettelo 2008 Unidrain-jälleenmyyjältä tai tilaa tai lataa se.

Unidrain A/S
Mannerheimintie 12B 5. krs