Koko kansan designlattiakaivot

Kansainväliset rakennus- ja talotekniikka-alan FinnBuild-messut järjestetään 24.–27. syyskuuta 2008 Helsingin messukeskuksessa. Messuilla ammattilaiset pääsevät ensimmäistä kertaa tutustumaan Unidrain-lattiakaivoihin, jotka asennetaan seinän viereen. Siirtämällä lattiakaivon perinteiseltä paikaltaan keskilattialta seinään viereen, Unidrain tarjoaa uusia mahdollisuuksia rakentaa kylpyhuoneita, joissa on avarat lattiapinnat ja suuret lattialaatat.

Helppo rakentaa
Osastolla 6k48 hallissa 6 Unidrain esittelee järjestelmäänsä ja sen monia ratkaisuja. Unidrain on helppo asentaa, koska se koostuu vain neljästä osasta – lattiakourusta, viemärikaivosta, kehyksestä ja ritilästä. Unidrain voidaan asentaa sekä betoni- että puuvälipohjaan, minkä ansiosta siitä on nopeasti tullut suomalaisten ammattilaisten suosima lattiakaivo. Järjestelmän yksinkertaisuus säästää aikaa ja helpottaa asentajan työtä, ja tuloksena on kaunis ja helppokäyttöinen lattiakaivo.

Seinäliitokset
Undirainin salaisuus on, että ruostumattomasta teräksestä valmistettu lattiakaivokaluste koostuu pystysuorista asennuskappaleista, jotka asennetaan aivan seinän viereen. Tämä tekee rakenteesta vesitiiviin ja pitää sen hyvin paikoillaan muiden rakennusvaiheiden ajan. Järjestelmä on kansainvälisesti rekisteröity tavaramerkki, ja se on patentoitu Euroopassa, Yhdysvalloissa, Japanissa ja Kiinassa. Lisäksi se on VA-hyväksytty ja täyttää yhteiseurooppalaisen lattiakaivostandardin EN-1253 määräykset. Unidrainilla on myös VTT:n tyyppihyväksyntä.

Modernia tyyliä
Tyyliltään Unidrain edustaa veitsenterävää minimalismia ja ajatonta pohjoismaista muotoilua, minkä takia se on suomalaisten arkkitehtien suosima lattiakaivo. Sisustusarkkitehdit Marko Paananen ja Pirkko-Liisa Topelius käyttävät pelkästään Unidrainia, sillä aikaansa seuraavat asiakkaat vaativat nykyaikaisia lattiakaivoja, jotka sopivat suomalaiseen arkkitehtuuriin ja muotoiluun. Tämän takia Undirainia on käytetty Hotel Hiltonissa Helsingissä, Sokos Hotel Puijonsarvessa Kuopiossa ja monissa Vaasan asuntomessujen taloissa.

Unidrainia myyvät ympäri Suomen muun muassa Laattapiste Collection, laattamyymälä Casa Ceramica ja Onninen.

Lisätietoa Unidrainin Internet-sivustossa www.unidrain.fi, jossa on myös rakennusohjeita, teknisiä tietoja ja keskustelua rakennusprojekteista.

Lisätiedot: Unidrain A/S, Mannerheimintie 12 B, 2. krs, 00100 Helsinki, puh. 020 778 9030, faksi 020 778 9036, info@unidrain.fi.

Unidrain esillä FinnBuild messuilla osastolla 6k48

Yrityksestä

Viisikko-Communica Communications VCA Oy tarjoaa asiakkailleen kattavat markkinointiviestinnän palvelut. VCA palvelee viestinnän, mainonnan, julkaisujen sekä verkkomarkkinoinnin sovellusten alueilla. Toimintaamme kuuluvat myös valmennus ja tutkimus. VCA:lla on vahva toimialaosaaminen muun muassa julkishallinnon, asunto- ja kiinteistöklusterin, yhteisöjen sekä teollisuuden, kaupan ja logistiikan toimialoilta.